Telefonul mobil - ultima tendinta la cumparaturi, pentru tineri
Data publicarii: 07-10-2011 | IT&C
Noul studiu MasterCard analizeaza influenta telefoanelor mobile si a retelelor de socializare asupra modului in care tinerii cumpara si aleg marcile produselor.
Studiul, comandat de MasterCard si realizat de InSites Consulting, a analizat obiceiurile la cumparaturi pentru aproximativ 1.200 de tineri, cu varste cuprinse intre 18-30 de ani, din Marea Britanie si ermania, pe tot parcursul lunii august. Cercetarea pune accent pe modul in care acestia folosesc tehnologia si retelele de socializare atunci cand achizitioneaza produse din urmatoarele doua categorii: alimente si moda.
62% dintre tinerii din Marea Britanie isi folosesc telefonul mobil pentru a intra pe internet. Cifrele u sunt la fel de mari in Germania, unde 34% dintre tineri acceseaza internetul de pe telefonul mobil. In mod similar, achizitionarea de produse de pe internet are mai mult succes in Marea Britanie: 30% dintre tineri cumpara produse alimentare de pe internet, fata de 15% in Germania. Totusi, atunci cand vine vorba de articole de moda, cifrele sunt asemanatoare in ambele tari: 20% dintre tinerii din Germania si 28% dintre tinerii din Marea Britanie au spus ca achizitioneaza in mod frecvent astfel de produse de pe internet.
Printre cele mai intalnite motive pentru care tinerii din Germania utilizeaza telefonul mobil pentru cumparaturile de produse alimentare sunt: compararea preturilor, alcatuirea unei liste de cumparaturi sau reduceri si oferte. In Marea Britanie, cele mai frecvente motive sunt: compararea preturilor, informatii despre anumite produse sau pentru a impartasi cu prietenii, pe Facebook sau Foursquare, informatii despre locurile in care se afla.
Atat in Germania, cat si in Marea Britanie, motivele pentru care telefonul mobil este folosit in procesul e cumparare a articolelor de moda sunt: alcatuirea unei liste de cumparaturi, in ordinea preferintelor, gasirea adresei unui magazin sau compararea preturilor.
Elizabeth Wolgemuth, Group Head, Global Merchant Marketing, in cadrul MasterCard Worldwide, spune: "Telefonul mobil este instrumentul-cheie prin care acest grup demografic interactioneaza cu lumea, indiferent ca este vorba despre pastrarea legaturii cu prietenii, organizarea vietii si a cumparaturilor sau gasirea unor informatii”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des