Frica, principalul inamic al comertului online din Romania

Data publicarii: 05-10-2011 | IT&C

Romanii raman destul de precauti in ceea ce priveste cumparaturile de pe internet, considerandu-l un proces riscant, potrivit studiului "E-commerce 2011: Tendinte si Atitudini. Studiu asupra utilizatorilor de internet din Romania" efectuat de catre Geminus Group.

Potrivit raportului, desi sunt foarte constienti de multitudinea de optiuni pe care mediul online il ofera cumparaturilor, experienta lor personala cu un asemenea mod de a cumpara este destul de limitata.

Analizarea datelor publicate in acest raport arata ca aproape toti utilizatorii de internet romani au aflat despre posibilitatea de a face cumparaturi online. Totusi, doar 54% din ei declara ca au facut cumparaturi online macar o singura data.

Procentul de cumparatori online este cel mai scazut printre femei. O comparatie cu studiul similar efectuat in 2009 arata ca, in cei doi ani, s-a inregistrat o crestere de doar 4%. Asta inseamna ca practic popularitatea comertului online in Romania a ramas aceeasi. In acelasi timp, comertul online are un mare potential de crestere, in special odata cu scaderea numarului utilizatorilor ce au dubii in legatura cu siguranta tranzactiilor online.

Integral in Jurnalul.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: