Facturile NextGen Communications pot fi platite si prin reteaua PAYPOINT
Data publicarii: 04-10-2011 | Finante-Banci
Incepand cu aceasta luna, clientii NextGen Communications isi pot plati facturile si prin reteaua PayPoint, in una din cele 6.000 de locatii - indiferent de orasul de resedinta. Pana la acest moment, facturile NextGen se puteau achita in cele 60 de magazine NextGen, 61 de magazine Romtelecom, cat si prin intermediul sistemului bancar.
Serviciul este disponibil tuturor clientilor NextGen Communications, fara costuri suplimentare, in magazinele de proximitate ce poarta insemnele PayPoint. In aceste locatii, comerciantul se va ocupa in intregime de efectuarea tranzactiei, de la scanarea codului de bare de pe factura (sau de pe o copie a acesteia), pana la incasarea in numerar a banilor de la consumator si emiterea unei chitante de confirmare a platii.
Semnarea noului parteneriat pentru colectare plati dintre NextGen si PayPoint, principalul operator de plati in numerar si incarcare electronica prin puncte de retail, raspunde nevoilor clientilor NextGen de a beneficia de noi metode moderne de plata a facturii.
Serviciile PayPoint constituie o modalitate simpla, sigura, convenabila si rapida de plata a facturilor, concomitent cu efectuarea cumparaturilor zilnice. Consumatorii pot gasi cele mai apropiate magazine PayPoint pe site-ul companiei, www.paypoint.com/romania sau pe www.next-gen.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii