New Look si Intersoprt deschid magazine in Palas Iasi
Data publicarii: 29-09-2011 | Afaceri
Compania Iulius Group anunta semnarea parteneriatului cu Genco Trade (parte a holdingului elen Fourlis Group) pentru deschiderea magazinelor New Look si Intersport in ansamblul multifunctional Palas din centrul Iasiului.
Retailerul britanic de fashion New Look va ocupa o suprafata de aproximativ 500 mp in Palas Mall, facandu-si astfel intrarea pe piata din nord-estul Romaniei. Si magazinul brandului de articole sportive Intersport va fi pozitionat in Palas Mall, pe o suprafata de aproximativ 880 mp. In reteaua de mall-uri Iulius, Intersport este prezent la Timisoara si Suceava.
Despre New Look si Intersport
Infiintat in 1969, New Look este unul dintre cei mai mari retaileri britanici de imbracaminte, cu 613 magazine in Marea Britanie si 305 in Franta sub denumirea Mim. La acestea se adauga 27 magazine New Look in Franta si Belgia si francizele din Emiratele Arabe Unite, Bahrain, Kuwait si Arabia Saudita. New Look ofera ultimele tendinte in materie de vestimentatie, incaltaminte si accesorii in principal pentru femei, barbati, adolescenti si copii.
Intersport este cea mai mare retea de magazine de articole sportive din lume, prezenta in Romania din 2004, cu 16 magazine. Brandul comercializeaza marci consacrate pe piata de profil precum Nike, Adidas, Puma, Reebok etc., precum si produse proprii in colectiile 2 McKinley, Etirel si Energetics, care acopera aproape toate activitatile sportive individuale si de echipa. Articolele Intersport sunt structurate pe trei departamente: textile, incaltaminte si hardwear (aparate de fitness, rachete de tenis, mingi, accesorii etc.).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman