Gerovital este sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei
Data publicarii: 26-09-2011 | Diverse
Gerovital, cel mai puternic brand romanesc de cosmetice, a incheiat cu Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) un parteneriat pe termen lung, devenind astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a Romaniei si sustinator al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
Parteneriatul este justificat de misiunea sociala a marcii Gerovital de a sustine valorile romanesti, atat in tara cat si in strainatate.
"Spiritul olimpic romanesc poate sa-si continue traditia doar ajutat de comunitatea economica printr-un sprijin, care, istoria a dovedit-o, este mutual avantajos. In cazul de fata, asistam la o asociere care nu numai ca ne onoreaza, dar ne si obliga sa aducem acasa cat mai multe medalii: Gerovital este una dintre putinele marci romanesti recunoscute de la Londra la New York, Tokio sau Istanbul, alaturi de nume sonore romanesti care au facut si fac istorie, cum ar fi Nadia Comaneci, Iolanda Balas, Ivan Patzaichin, Violeta Beclea Szekely, Elisabeta Lipa, Laura Badea sau Sandra Izbasa.” a declarat Ioan Dobrescu, secretar general COSR.
"Farmec, prin brandul sau Gerovital, a decis sa se alature Echipei Olimpice a Romaniei deoarece valorile marcii sunt apropiate spiritului olimpic in general si valorilor romanesti, in particular. Ne dorim ca sprijinul nostru sa-i ajute pe sportivi sa-si implineasca visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numarul unu.
De asemenea, atat Echipa Olimpica precum si Gerovital au fost si ne dorim sa fie in continuare carti de vizita nationale pentru toti romanii, motive de mandrie pentru apartenenta la un set de valori respectate oriunde pe mapamond.” a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.
In 2010, pe segmentul produselor de ingrijire a fetei, in topul producatorilor, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cota de piata cantitativa de 26,02%, urmata de companii multinationale. Valoric, Farmec se pozitioneaza pe locul II, cu o cota de piata de 20,64%. Brandul Gerovital a inregistrat in 2010 o cota de piata de 16,10%, fiind lider de piata pe segmentul produselor de ingrijire a fetei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des