BCR lanseaza un nou serviciu pentru clientii corporate
Data publicarii: 20-09-2011 | Finante-Banci
Banca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor sai corporativi, prin intermediul serviciului de internet banking - Business 24 Banking BCR, o noua functionalitate: Direct Debit.
Clientii pot opta pentru incheierea de mandate de debitare directa si gestionarea celor existente direct din serviciul de internet banking, Business 24 Banking BCR.
Prin crearea unui mandat de direct debit, clientul mandateaza banca sa efectueze automat, la data scadentei, plata facturilor emise de beneficiarul specificat (furnizor de utilitati, telefonie etc), iar plata se va efectua prin debitarea directa a contului indicat de client. Astfel, clientul are siguranta ca facturile sale sunt achitate la timp, automat, fara nici o actiune suplimentara din partea sa.
Printre avantajele acestui sistem se numara: serviciul este gratuit, evitarea riscului neplatii la timp din diverse motive a unor furnizori, dar si realizarea unei economii de timp, prin posibilitatea achitarii unor plati cu caracter de regularitate.
BCR investeste permanent in dezvoltarea si imbunatatirea continua a produselor si serviciilor cash management astfel incat clientii sa beneficieze de cele mai bune solutii financiare.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii