BCR dezvolta platforma de internet banking pentru telefoane mobile
Data publicarii: 14-09-2011 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) va lansa platforma de internet banking special pentru telefoane mobile cu acces la internet - m.24banking.ro, se arata intr-un comunicat.
Potrivit bancii, aceasta este dezvoltata impreuna cu 500 dintre cei mai activi clienti ai serviciului de internet banking la BCR - Click 24 Banking. Acestia testeaza platforma si noteaza usurinta in utilizare si utilitatea optiunilor.
"B[ncile extind in permanenta posibilitatile de a face banking la bancomat, prin internet ori prin telefon. Clientii au devenit din ce in ce mai familiarizati cu aceste canale alternative sucursalelor traditionale. Traim in era mobilitatii, iar clientii mobili au banca in buzunar. Fac plati, transferuri si chiar investitii oricand si de oriunde, de pe telefoanele mobile", a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Serviciul de internet banking disponibil pentru telefoanele cu acces la internet vine in intampinarea tendintelor mondiale de crestere a gradului de acces la internet de pe telefonul mobil, beneficiind si de efectul de accelerare indus de raspandirea pe scara tot mai larga a telefoanelor mobile inteligente (smart phones). Platforma este securizata si adaptata special pentru accesul de pe telefonul mobil.
Potrivit BCR, serviciul de internet banking pentru telefoane mobile este proiectat pentru o utilizare facila, urmand intocmai aceeasi pasi precum pentru cel standard, alaturi de dispozitivul token pentru securizarea tranzactiilor. Obiectivul platformei este de a oferi convenabilitate si reducerea costurilor de a face banking pentru clienti. In acelasi timp, platforma a fost dezvoltata pentru a oferi o experienta bancara cat mai bogata clientilor, indiferent de locatia acestora.
La BCR, clientii pana in 30 de ani platesc cel mai des prin internet banking factura la telefonul mobil si rata la cardul de credit. Dupa 30 de ani, cel mai des sunt platite facturile de utilitati: gaz, telefon fix si apoi vin facturile pentru telefonie mobila si rata la card de credit. De asemenea, barbatii platesc intr-o masura mai mare decat femeile facturile de utilitati.
Geografic, cel mai mult folosesc internet bankingul de la BCR bucurestenii, urmati indeaproape de judetele Valcea, Iasi, Suceava si Olt.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii