Service-urile nu vor oferi garantie
Data publicarii: 09-09-2011 | Auto
Service-urile nu vor oferi garantie pentru piesele "bagate pe gat” de firmele de asigurari in cazul reparatiilor auto. Patronii service-urilor spun ca, oricum, in prezent, prin metode mai mult sau mai putin ortodoxe, asiguratorii ii constrang sa foloseasca piese de proasta calitate, care nu sunt originale. Miercuri, CSA a anuntat ca firmele de asigurari pot plati direct partea din despagubire aferenta pieselor auto catre furnizori.
Directorul Anania Service din Roman, Bogdan Anania, afirma ca a renuntat de mult la contractele cu firmele de asigurari din cauza obligatiilor impuse de acestea. Anania a subliniat ca, de foarte multe ori, asiguratorul poate forta un service sa cumpere piese mai ieftine, pe motiv ca manopera se face pe comision. "Daca piesele nu sunt aduse de noi, nu putem oferi garantie decat la manopera. Dar si in aceasta situatie tot vor fi probleme. Daca o piesa adusa din afara se strica, e foarte probabil ca asiguratorul sa nu o inlocuiasca in baza garantiei, pe motiv ca nu a fost buna manopera. Oricum, asiguratorul, in cazul acesta, a incalcat legea. Prin anumite inginerii, asiguratorul te obliga sa utilizezi piese mai de proasta calitate. Din aceasta cauza, service-urile sunt obligate sa cumpere piese ieftine, pentru a acoperi cheltuielile manoperei. Din acest motiv, eu nu mai lucrez cu nici o firma de asigurari”, ne-a declarat Anania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii