Service-urile nu vor oferi garantie
Data publicarii: 09-09-2011 | Auto
Service-urile nu vor oferi garantie pentru piesele "bagate pe gat” de firmele de asigurari in cazul reparatiilor auto. Patronii service-urilor spun ca, oricum, in prezent, prin metode mai mult sau mai putin ortodoxe, asiguratorii ii constrang sa foloseasca piese de proasta calitate, care nu sunt originale. Miercuri, CSA a anuntat ca firmele de asigurari pot plati direct partea din despagubire aferenta pieselor auto catre furnizori.
Directorul Anania Service din Roman, Bogdan Anania, afirma ca a renuntat de mult la contractele cu firmele de asigurari din cauza obligatiilor impuse de acestea. Anania a subliniat ca, de foarte multe ori, asiguratorul poate forta un service sa cumpere piese mai ieftine, pe motiv ca manopera se face pe comision. "Daca piesele nu sunt aduse de noi, nu putem oferi garantie decat la manopera. Dar si in aceasta situatie tot vor fi probleme. Daca o piesa adusa din afara se strica, e foarte probabil ca asiguratorul sa nu o inlocuiasca in baza garantiei, pe motiv ca nu a fost buna manopera. Oricum, asiguratorul, in cazul acesta, a incalcat legea. Prin anumite inginerii, asiguratorul te obliga sa utilizezi piese mai de proasta calitate. Din aceasta cauza, service-urile sunt obligate sa cumpere piese ieftine, pentru a acoperi cheltuielile manoperei. Din acest motiv, eu nu mai lucrez cu nici o firma de asigurari”, ne-a declarat Anania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice