Skoda Popular, cel mai nou rival pentru Dacia Logan
Data publicarii: 06-09-2011 | Auto
Skoda are o noua filozofie. Una populara. Cehii pregatesc un model low-cost care ar putea primi numele Popular.
Daca masinile Skoda sunt binecunoscute pentru raportul bun calitate-pret, cehii inca nu se pot bate cu modelele Dacia la capitolul pret. Asa ca pregatesc o masina compacta situata ca dimensiuni intre Octavia si Fabia care sa concureze cu Logan 2, scrie Automobile Magazine. Berlina s-ar putea numi Popular, nume folosit de Skoda in perioada 1930-1940 pentru gama de masini ieftine a constructorului. Modelul de serie va fi foarte aproape de prototip din punctul de vedere al designului
Skoda va prezenta conceptul MissionL la Salonul Auto de la Frankfurt care incepe in cateva zile in orasul german. Prototipul a preluat multe elemente de design de la Vision D, prezentat la Salonul Auto de la Geneva din aceasta primavara: faruri de dimensiuni mici cu tehnologie LED, forme patratoase si mai simpliste si o noua grila a radiatorului. MissionL va avea doua variante: una in 4 usi si una in 5. Varianta in 5 usi s-ar putea vinde exclusiv in Asia (China, India), urmand ca in Europa sa ajunga doar varianta cu 4 portiere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman