Renault vinde modelul Logan in Rusia sub numele de Lada Largus
Data publicarii: 30-08-2011 | Auto
Renault, actionar al AvtoVAZ, producatorul auto rus care produce masinile Lada, a decis ca este momentul sa extinda prezenta modelului Logan produs de Dacia pe piata din Rusia, punand logo-ul Lada pe acest model, transmite Inautonews.
Nimeni nu se gandea in urma cu peste 20 de ani, cand Dacia si Lada erau unele dintre putinele modele de succes vandute in Europa de Est, ca un automobil Dacia va fi vandut in Rusia ca Lada, dar asta se intampla intr-adevar.
Conform producatorului auto francez Renault, modelul va fi lansat sub numele de Lada Largus in Rusia, fiind produs la fabrica din Togliatti, dar unele componente vor veni de la Fabrica din Mioveni a Dacia.
Nu vor exista schimbari semnificative in privinta designului si performantelor intre Dacia Logan MCV si the Lada Largus, dar modelul produs in Rusia va oferi mai multe facilitati, cum ar fi servodirectia, ABS si inchidere centralizata.
Fabrica din Moscova a Renault lucreaza la intreaga sa capacitate pentru a reusi sa atinga obiectivul de crestere cu 40% a vanzarilor in Rusia, la 2,7 milioane de vehicule, a anuntat luna trecuta Bruno Ancelin, directorul diviziei din Rusia a producatorului auto francez.
De asemenea, Renault vrea sa-si extinda prezenta in Rusia, prin preluarea unei participatii majoritare la cel mai mare producator auto rus, AvtoVAZ, datorita cresterii rapide a pietei auto, pe fondul redresarii cheltuielilor consumatorilor, dupa declinul cauzat de criza financiara globala.
Renault, impreuna cu partenerul nipon Nissan, intentioneaza sa preia o participatie de 51% in AvtoVAZ, guvernul rus fiind de acord cu acesta tranzactie.
Firma de investitii Troika Dialog, impreuna cu Renault si compania de stat Russian Technologies, detin, fiecare, 25% plus o actiune din producatorul auto rus AvtoVAZ. In decembrie 2007, Renault a platit un miliard de dolari pentru participatia sa la AvtoVAZ.
'Directorul general al aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, vrea ca negocierile sa se finalizeze pana la sfarsitul acestui an. Urmatorul pas este achizitionarea a inca 25% din AvtoVAZ', a afirmat Ancelin.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii