Mall-urile din Bucuresti: care fac bani si care fac pierderi
Data publicarii: 24-08-2011 | DiverseAnul trecut a fost unul fluctuant pentru companiile care administreaza centre comerciale tip mall. In timp ce unele au facut profituri importante, altele au trecut pe pierderi. Dintre unitatile analizate, cel mai bine merg afacerile Bucuresti Mall. In schimb, cele mai mari pierderi sunt generate de Liberty Center.
Unirea Shopping Center
Unirea Shopping Center este inca unul din centrele comerciale profitabile din Bucuresti. Societatea a raportat anul trecut, potrivit Ministerului de Finante, un profit net de aproximativ 6 milioane de lei (1,4 milioane de euro). Comparativ cu 2009, magazinul din centrul Bucurestiului a generat insa un profit mai mic. In urma cu doi ani, compania avea un plus de peste 12 milioane de lei (2,84 milioane de euro). Cifra de afaceri a companiei se cifra in 2010 la peste 86 de milioane de lei (20,5 milioane de euro), iar datoriile depaseau 108 milioane de euro (25,8 milioane de euro).
Baneasa Shopping City
Si mall-ul din Baneasa a avut un an mai slab din punct de vedere al profitabilitatii. Potrivit datelor Ministerului de Finante, societatea care opereaza mall-ul din Baneasa, Baneasa Shopping City, a raportat anul trecut un profit net de aproximativ 196.000 de lei, adica in jur de 220.000 de euro, calculat la cusrul mediu al BNR din 2010. Cu un an in urma insa, dezvoltatorul depasise pragul de un milion de lei profit net, adica putin sub 260.000 de euro. Cifra de afaceri a ajuns in 2010 la peste 125,5 milioane de lei, adica aproximativ 29,8 milioane de euro, fata de aproximativ 133 de milioane de lei (31,3 milioane de euro). Compania avea la nivelul anului trecut datorii de aproximativ 500 de milioane de lei(120,9 milioane de euro).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului