Astra Asigurari - Dispeceratul de Daune la Brasov
Data publicarii: 12-08-2011 | Finante-Banci
ASTRA Asigurari deschide primul Dispecerat de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului din zona Brasov si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta regiune
Astra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, deschide Dispeceratul de Daune din reteaua teritoriala a asiguratorului la Brasov si lanseaza platforma proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor din aceasta zona, pentru a le oferi clientilor sai servicii rapide si eficiente.
In Bucuresti si Constanta functioneaza deja doua astfel de Dispecerate in incinta Centrelor de Constatari de Daune.
In acelasi timp, clientii Astra Asigurari vor avea acces la sistemul de preavizare on-line. Astfel, vor putea sa afle si sa completeze pe site-ul www.astraonline.ro documentele necesare pentru intocmirea dosarului de dauna, vor fi consiliati on-line si tot on-line vor afla data programarii la Centrul de Daune.
Radu Mustatea, presedintele directoratului Astra Asigurari: "In primele sase luni ale acestui an, Astra Asigurari a solutionat 2.700 de dosare de dauna la nivelul judetului Brasov, si a platit despagubiri de peste cinci milioane de lei. Cele mai multe daune s-au inregistrat pe segementele RCA, CASCO si property. Prin urmare, este foarte important pentru clientii nostri sa beneficieze de servicii permanent imbunatatite”.
Astra va monitoriza online procesul de instrumentare a daunelor auto printr-o platforma IT care va inregistra toate etapele parcurse de dosarul de dauna: de la deschiderea acestuia pana la finalizarea lucrarii de reparatie. Este vorba despre lansarea platformei proiect a Biroului de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere. Fiecare service va fi, insa, evaluat tehnic inainte de a intra in acest program, intr-un sistem de masurare a dotarilor tehnice si al gradului de satisfacere al clientilor Astra.
"Dorim sa imbunatatim serviciile atat in interiorul companiei noastre cat si in relatia cu service-urile partenere. De exemplu, pentru clientii Astra este important sa aiba posibilitatea sa vada in timp real care este stadiul reparatiei masinii avariate, de aceea insistam ca service-urile partenere sa aiba montate camere de filmat in ateliere. Am dotat deja Centrele de Dauna cu aparatura video. Clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc. Noi vom evalua gradul de multumire al fiecarui client la finalul daunelor solutionate”, spune Radu Mustatea.
La nivel national, daunele platite de companie in semestrul I din 2011, au inregistrat o crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cuantumul acestora a crescut de la 234 milioane lei in 2010 la 319 milioane lei in 2011. Numarul dosarelor solutionate in primele sase luni ale acestui an de catre Astra Asigurari a ajuns la 75.536.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman