Pro TV rateaza profitul cu Europa League
Data publicarii: 08-08-2011 | MediaEuropa League este o dovada ca fotbalul nu mai face bani la televiziunile noastre. Nici Pro TV n-a reusit sa-si scoata banii din fotbalul international difuzat in ultimii doi ani. Cele 89 de meciuri transmise de Pro TV si de Sport.ro din cadrul Europa League au realizat venituri din vanzarile de publicitate de doar 1,5 milioane de euro (sezoanele 2009 - 2010 si 2010 - 2011).
"Forbes Romania” a calculat numai publicitatea difuzata in cadrul programelor rezervate transmisiunii partidelor. Drepturile de achizitie ale acestor meciuri (pentru trei sezoane, 2009 - 2012) s-au ridicat, potrivit presei din 2008, la 30 milioane de euro. Asadar, nici in cazul liderului pietei TV din Romania, fotbalul international, in care sunt angrenate echipe romanesti, nu este profitabil.
In ultimele doua sezoane, de cand preturile de achizitie a drepturilor TV au explodat, fotbalul a fost o afacere paguboasa pentru televiziunile romanesti. Antena 1, GSP TV si Digi Sport au avut venituri totale de doar 6,38 de milioane de euro din exploatarea drepturilor pentru Liga I (2008 - 2011), dupa ce platisera Ligii Profesioniste de Fotbal suma record de 85 de milioane de euro. La randul sau, TVR 1, care a difuzat in ultimele doua sezoane partidele din UEFA Champions League, a castigat din publicitatea vanduta suma de 1,4 milioane de euro, dupa ce platise 35 de milioane de euro (pe trei sezoane). Pro TV nu face exceptie de la aceste investitii fara profit.
Cititi integral in Forbes.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman