Cum sa-ti cumperi pachetul de vacanta fara sa fii pacalit
Data publicarii: 05-08-2011 | Turism
Un pret mult prea mic al pachetului turistic este cel mai bun indiciu ca agentia de turism nu are intentii serioase pentru vacanta ta. Specialistii recomanda atentie la cumpararea pachetelor turistice, in plin sezon estival. Multe probleme pot fi evitate daca se respecta cateva reguli simple.
Vacanta mult visata se poate transforma intr-un adevarat cosmar daca ai ghinionul sa fii tras pe sfoara de agentia turistica - reala sau fictiva. La prima vedere, pare ca o alegere buna tine doar de noroc. Nu este insa asa. "Adevarul" va ofera un set de reguli simple pe care trebuie sa le urmati atunci cand planuiti sa cumparati un pachet turistic.
Primul indiciu este costul serviciilor, pentru ca un pret prea mic sau o reducere prea mare pot ascunde o "teapa", explica Traian Badulescu, consultant Travel Advisor Media. "Nicio agentie serioasa nu-ti poate oferi un discount mai mare decat cele practicate prin reducerile de tip early booking, care sunt de cel mult 30-35%. De exemplu, daca pachetul turistic respectiv il gasesti pe piata cu 510-600 de euro, iar agentia iti promite o reducere de 200 de euro, ceva nu este in ordine", a declarat pentru "Adevarul" Traian Badulescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman