Romanii se imbraca ieftin de la magazinele Fiscului
Data publicarii: 03-08-2011 | Lifestyle
Cu mai putin de 100 de lei, romanii isi pot cumpara o tinuta completa de la punctele de vanzare a produselor confiscate de Fisc. Magazinele Fiscului sunt tot mai profitabile. In primele trei luni din 2011, statul a vandut marfa confiscata in valoare de aproape 200.000 de euro, dublu fata de aceeasi perioada din 2010.
Fiscul a ajuns sa-i concureze pe micii comercianti cu buticuri de cartier ori pe tarabagiii din piete. In primele trei luni ale acestui an, cele 21 de magazine ale Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) au vandut cumulat marfa in valoare de aproximativ 826.000 de lei (197.000 de euro), aducand statului incasari zilnice de aproape 13.000 de lei (3.000 de euro), potrivit datelor comunicate de institutie la solicitarea "Adevarul".
Asta inseamna vanzari duble comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au inregistrat incasari de 419.000 de lei (100.000 de euro). Pe intreg anul 2010, vanzarile se ridica la 2,2 milioane de lei (peste 530.000 de euro). La aceste cifre au contribuit din plin locuitorii Capitalei, unde Fiscul si-a deschis anul trecut o unitate in care valorifica marfurile confiscate. Magazinul, situat pe strada Mariuca, in apropiere de statia de metrou Aparatorii Patriei - a avut un succes neasteptat inca din prima zi de functionare, in luna decembrie. Atunci, bucurestenii s-au inghesuit sa cumpere produse in valoare de peste 11.000 de lei (2.600 de euro). Este drept ca spatiul respectiv a fost deschis chiar inaintea Sarbatorilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman