Cursele low-cost, aproape la acelasi tarif cu cele de linie
Data publicarii: 27-07-2011 | Turism
Vara lui 2011 vine cu surprize de proportii pentru romanii invatati sa calatoreasca in regim low-cost. Multi au descoperit cu spaima ca au crescut tarifele. De pilda, 500 de euro pentru un bilet de avion pana la Roma nu este, cu siguranta, un chilipir.
Operatorii profita de cererea mare, dar si de faptul ca omul nu isi face rezervarea cu o jumatate de an inainte.
In esenta, diferentele dintre tarifele low-cost si cele de linie au ajuns aproape insesizabile. Toata lumea foloseste strategia biletelor promotionale la preturi atat de mici, incat nu acopera nici macar pretul kerosenului ars de avion. Biletele de 9, 15 sau 20 de euro sunt de obicei cat degetele de la maini.
Se mai ascund tarife suplimentare si aici. Asa se aduna 10 euro pentru check-in in aeroport, daca nu vrei sa iti alegi locul de acasa on-line. Chiar si poseta a ajuns bagaj de mana, asa ca un rucsac in plus va fi taxat. Bagajul de cala este deasemenea tarifat suplimentar cu 35 de euro. In competitia pentru pretul cel mai mic, chiar si companiile de linie au eliminat pe majoritatea curselor masa calda.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile