Cum sa folosim eficient cardurile de fidelizare ale marilor magazine
Data publicarii: 20-07-2011 | Finante-Banci
Desi majoritatea marilor retaileri ofera constant reduceri de pret pentru o serie de produse comercializate, cateva lanturi de magazine ofera in plus clientilor beneficii suplimentare considerabile prin cardurile de fidelizare.
De ceva timp, consumul romanilor a migrat treptat dinspre magazinele de cartier si piete spre comertul modern prin marile lanturi de magazine. Acestea au ajuns sa domine astfel cumparaturile de consum ale romanilor, iar pe fondul concurentei in crestere au apelat la diverse modalitati de atragere a clientilor. Capital a facut un tur al marilor retaileri si va prezinta in materialul de fata cateva ponturi pentru a cumpara cat mai convenabil din aceste magazine.
Urmariti pliantele
Una din cele mai eficiente metode de a cumpara cat mai convenabil din lanturile de magazine este consultarea in prealabil a pliantelor proprii, atat de pe paginile de internet ale companiilor, cat si in magazin, fiind disponibile la intrare. In general, pliantele contin o serie de produse aflate in promotie timp de o saptamana sau doua, iar reducerile de pret nu sunt de neglijat. Consultand pliantele online, puteti sa va faceti o lista cu produsele ale caror preturi va tenteaza, in paralel cu comparatii intre ofertele diferitelor magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani