Alico Asigurari Romania lanseaza produsul de protectie Instant Cover
Data publicarii: 05-07-2011 | Finante-Banci
Pentru 0,8 lei pe zi asiguratul primeste beneficii echivalente cu peste 70 de salarii medii nete (100.000 lei) Alico Asigurari Romania incepe ofensiva asigurarilor accesibile tuturor romanilor, lansand produsul de protectie Instant Cover. Acesta este orientat catre acoperirea imediata a riscurilor de deces din accident si invaliditate permanenta totala si partiala din accident la care este expusa in special populatia activa.
Produsul este oferit in 3 pachete de asigurare - Silver, Gold si Platinum - diferentiate in functie de necesitatile de acoperire ale clientilor si disponibilitatile financiare ale acestora. Instant Cover este un produs individual, iar in plus, are optiunea de a oferi protectie in cadrul aceleiasi polite si pentru ceilalti membri ai familiei (sot/sotie, copii). Daca ulterior familia se extinde cu unul sau mai multi membri, clientul poate extinde protectia si asupra viitorilor copii in acelasi pret initial, fara costuri suplimentare.
Rezultatele obtinute de companie in 2010 au aratat o crestere de 21% a valorii primelor brute subscrise din asigurarile de accidente si imbolnavire, precum si din asigurarile de sanatate. Acestea sunt clasele de asigurari din portofoliul Alico Asigurari care au inregistrat cea mai semnificativa crestere.
"Datorita evolutiei ascendente de anul trecut, putem afirma ca populatia intelege mai bine valoarea protectiei oferite de asigurarile de accidente, ceea ce ne-a determinat sa lansam Instant Cover, un produs accesibil pentru toti romanii", precizeaza Theodor Alexandrescu, Director General Alico Asigurari Romania S.A. "Avem din ce in ce mai multi clienti care apreciaza asigurarile de accidente pentru ca au doua mari avantaje oferite in momentul cumpararii: compania de asigurari preia riscul asigurabil al clientului, iar produsele pot fi achizitionate fara eforturi financiare", adauga Alexandrescu.
Alte particularitati care diferentiaza Instant Cover de alte produse de asigurare ce ofera protectie financiara sunt:
- Acoperire imediata: dupa plata primei de asigurare, clientul primeste pe loc polita de asigurare fara evaluare medicala;
- Sumele Asigurate au valoarea de pana la 200.000 lei, in functie de pachetul selectat, adica peste 140 de salarii medii nete;
- Prima minima porneste de la 0,8 lei / zi;
- Varsta de intrare in asigurare este 18 ani;
- Polita poate fi reinnoita anual pana cand clientul implineste 65 de ani.
Prin Instant Cover, Alico Asigurari adreseaza nevoile de asigurare de baza pentru care exista un mare deficit de protectie in Romania. Compania preia modelul de asigurare accesibila al grupului MetLife, Inc. din care face parte. Astfel produsul ofera pe de o parte sprijin financiar in cazul decesului persoanelor care aduc venit in familie si, in acelasi timp, beneficii in caz de invaliditate pentru care exista carente semnificative in ajutorul financiar real pe care il poate primi un cetatean roman in lipsa unei asigurari de viata private.
"Asigurarile de viata orientate catre nevoile maselor de oameni reprezinta viitorul acestei piete inRomania. Motivul il constituie beneficiile valoroase oferite la un cost pe care orice roman si-l poate permite. Mai mult, asigurarea de viata nu este doar un angajament contractual intre doua parti, ci ea are un important rol social pentru siguranta financiara a populatiei. Acesta este principiul care va sta la baza produselor dezvoltate de Alico Asigurari in urmatoarea perioada," concluzioneaza Theodor Alexandrescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile