Raiffeisen Bank ofera certificatul de semnatura electronica in procedura simplificata
Data publicarii: 29-06-2011 | Afaceri
Raiffeisen Bank le ofera clientilor companii posibilitatea de a obtine certificatul digital de semnatura electronica printr-un singur drum la banca, spre deosebire de procedura standard, care presupune si o certificare la notar.
Clientii persoane juridice sunt asteptati in agentiile Raiffeisen Bank pentru a indeplini formalitatile simplificate de obtinere a certificatului digital de semnatura electronica. Ei au nevoie doar de o copie a buletinului/cartii de identitate, iar la banca vor semna un contract. In maxim 5 zile lucratoare vor primi certificatul de semnatura electronica. Procedura simplificata oferita de Raiffeisen Bank aduce o substantiala economie de timp, intrucat procedura standard presupune mai multe formalitati si contactarea mai multor institutii.
Lista agentiilor care ofera certificatul de semnatura electronica este disponibila pe Internet la http://www.raiffeisen.ro/intreprinderi-mici-si-mijlocii .
Semnatura electronica poate fi folosita pentru orice document in format digital. Documentul electronic capata astfel valoarea unui document oficial clasic, semnat pe hartie. La accesarea fondurilor europene, de exemplu, semnatura electronica este o obligatie. In Romania, in a doua jumatate a anului, contribuabilii vor putea folosi declaratii electronice (semnate digital) in relatia cu urmatoarele institutii: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), Monitorul Oficial, Depozitarul Central, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Casa de Asigurari de Sanatate (CAS), Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSP) si autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman