Allianz-Tiriac lanseaza noul website public al companiei
Data publicarii: 28-06-2011 | Finante-Banci
Incepand cu luna iunie a anului curent, publicul din Romania are la dispozitie la adresa www.allianztiriac.ro o noua platforma de navigare in spatiul on-line ce prezinta informatii complete referitoare la produsele, serviciile, activitatea si comunitatea Allianz-Tiriac. In plus, insa, fata de rolul clasic de centru de informare, noul site al companiei reprezinta un pas inainte in directia imbunatatirii serviciilor oferite clientilor existenti si potentiali.
"Dezvoltarea noului website se inscrie in aria preocuparilor noastre constante de a raspunde mai bine nevoilor clientilor existenti sau potentiali. Am urmarit sa cream un instrument cu adevarat practic de comunicare cu publicul din Romania, in masura sa ofere vizitatorilor o experienta nu doar placuta, functionala, cat mai ales folositoare", declara Andreea Poida, directorul Departamentului Marketing din cadrul Allianz-Tiriac Asigurari.
Pe langa prezentarea unei interfete grafice mai prietenoasa, site-ul www.allianztiriac.ro raspunde mult mai coerent diverselor nevoi de informare in legatura cu produsele si serviciile oferite de Allianz-Tiriac. Informatia este structurata astfel incat navigarea sa fie simpla, accesibila si rapida, indiferent daca vizitatorul este un reprezentant al unei companii mari sau mici, sau o persoana care doreste sa-si protejeze familia, bunurile, viata. Din orice pagina a site-ului, vizitatorul are acces imediat la toata gama de informatii ce ar putea sa-l intereseze: de la descrierea unui produs, la calculul primei de asigurare, dar si la modul in care trebuie sa procedeze in momentul in care are o dauna.
"Usurinta in utilizare si accesul facil la toate tipurile de informatii reprezinta elementele centrale ce definesc functionalitatea noului website Allianz-Tiriac. Am urmarit sa reducem semnificativ timpul pe care trebuie sa il petreaca un utilizator pentru a ajunge la informatia de care are nevoie", subliniaza Andreea Poida.
Cresterea gradului de utilitate a serviciilor oferite prin intermediul platformei de comunicare publica Allianz-Tiriac a fost, de asemenea, un obiectiv primordial urmarit in procesul de redesenare a structurii site-ului companiei. www.allianztiriac.ro a fost construit astfel incat sa ofere suport direct pentru identificarea celor mai rapide cai de solutionare a daunelor si primire a despagubirilor cuvenite. Utilizatorul poate afla care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmeze in diversele situatii ce ii dau dreptul sa beneficieze de despagubiri acordate de Allianz-Tiriac, care sunt documentele necesare pentru deschiderea unui dosar de daune, poate de asemenea sa descarce formularele tip pentru avizarea daunei si cererea despagubirilor cuvenite.
Cresterea gradului de interactivitate este un alt obiectiv important urmarit prin lansarea noului portal de comunicare Allianz-Tiriac, iar acest lucru este asigurat si de faptul ca, practic, pe fiecare pagina exista coordonate de contact ale reprezentantilor companiei, pe care vizitatorul le poate utiliza fie ca doreste informatii generale despre un produs, detalii despre costul asigurarii sau sprijin in rezolvarea unei daune. Utilizatorul este astfel incurajat sa continue interactiunea cu Allianz-Tiriac dincolo de spatiul public on-line, putand sa apeleze in mod direct echipele suport din cadrul companiei atunci cand are nevoie de informatii sau lamuriri suplimentare, de solutii personalizate, de sfaturi, pentru a transmite sugestii sau reclamatii.
"Actuala configuratie a website-ul Allianz-Tiriac reprezinta, asadar, baza unei noi abordari a interactiunii cu clientii nostri prin utilizarea mijloacelor moderne de comunicare. Nu ne vom opri insa aici, ci vom continua sa diversificam si sa imbunatatim solutiile oferite clientilor nostri prin intermediul platformei de comunicare on-line, prin dezvoltarea graduala de noi instrumente si aplicatii in masura sa ridice nivelul calitatii serviciilor oferite de Allianz-Tiriac", concluzioneaza directorul de marketing al Allianz-Tiriac Asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului