ProCredit Bank face apel la transparenta
Data publicarii: 20-09-2006Obiectivul acestei campanii de transparenta este de a furniza clientilor actuali si potentiali din sistemul bancar informatiile de baza despre cele mai utilizate produse si servicii financiare, si in acelasi timp de a se asigura ca acestia solicita informatiile corespunzatoare in ceea ce priveste beneficiile reale si costurile serviciilor si produselor bancare pe care doresc sa le utilizeze.
Cu acest scop, au fost realizate doua brosuri, care vor sta la dispozitia publicului, din pacate doar in cele 23 de sucursale si agentii ProCredit Bank. Una dintre brosuri ofera informatii despre ce ar trebui sa cunoasca un client atunci cand depune o cerere de creditare, iar cea de-a doua brosura ofera acelasi tip de informatii despre cele mai utilizate produse de economisire.
"Dorim sa fim siguri ca prin aceasta Campanie de Transparenta, clientii sistemului bancar romanesc cunosc beneficiile si costurile serviciilor si produselor bancare. De asemenea, ne propunem sa ajutam clientii sa solicite informatiile corespunzatoare atunci cand aplica pentru un credit sau decid sa-si plaseze banii intr-o banca. Dorim sa ne asiguram ca acestia sunt in masura sa compare conditiile diferitelor produse si institutii si sa ia decizii bazate pe informatii complete.
Transparenta in ceea ce priveste beneficiile si costurile reale ale produselor si serviciilor oferite de catre banci va avea ca efect cresterea increderii in sistemul financiar si bineinteles va aduce beneficii atat pentru banci, cat si pentru clientii acestora", a declarat Michael Kowalski, director general al ProCredit Bank Romania.
Cresterea competitivitatii dintre banci si dorinta de majorare a cotei de piata conduc la un mediu propice de promovare a produselor si serviciilor intr-un mod care poate induce in eroare, deoarece pune accentul in primul rand pe beneficii, in timp ce detaliile de baza sunt mai putin explicate.
Ana Maria Megan
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice