Cetelem se lanseaza pe piata cardurilor de credit
Data publicarii: 20-09-2006
Este Prietenos ca denumire – "Cardulescu" – si ca mod de intrebuintare, fiind un produs care se pliaza pe nevoile unei game foarte largi de clienti. Cardul este in RON, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM, dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%.
Produsele de creditare Cetelem au drept scop principal cresterea constanta a vietii personale, sociale si economice. In acest sens, "prin folosirea cardului de credit clientii nostri devin membri ai familiei de utilizatori de carduri emise de Cetelem in intreaga lume, familie ce numara pana acum peste 18 milioane de persoane", a declarat Philippe Foursy, Director General al Cetelem IFN S.A.
Cetelem Romania isi propune sa ofere clientilor sai prin cardul de credit un amplu program de fidelizare atat prin intermediul facilitatilor din reteaua acceptatoare proprie AURA cat si prin cardurile co-branded pe care le va lansa impreuna cu partenerii sai.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des