Cetelem se lanseaza pe piata cardurilor de credit
Data publicarii: 20-09-2006Este Prietenos ca denumire – "Cardulescu" – si ca mod de intrebuintare, fiind un produs care se pliaza pe nevoile unei game foarte largi de clienti. Cardul este in RON, cu acceptare internationala in retelele de comercianti si ATM, dobanda pentru utilizare este de 25% pe an, perioada de gratie este de pana la 45 de zile iar comisionul pentru tranzactii la comercianti este de 0%.
Produsele de creditare Cetelem au drept scop principal cresterea constanta a vietii personale, sociale si economice. In acest sens, "prin folosirea cardului de credit clientii nostri devin membri ai familiei de utilizatori de carduri emise de Cetelem in intreaga lume, familie ce numara pana acum peste 18 milioane de persoane", a declarat Philippe Foursy, Director General al Cetelem IFN S.A.
Cetelem Romania isi propune sa ofere clientilor sai prin cardul de credit un amplu program de fidelizare atat prin intermediul facilitatilor din reteaua acceptatoare proprie AURA cat si prin cardurile co-branded pe care le va lansa impreuna cu partenerii sai.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice