Banca Transilvania lanseaza SMS Alert
Data publicarii: 16-06-2011 | Finante-Banci
▪ Tranzactiile cu cardurile BT le sunt confirmate clientilor prin SMS ▪
Banca Transilvania lanseaza SMS Alert, serviciu dedicat clientilor persoane fizice si juridice, posesori de carduri BT de debit si de credit, prin care clientii bancii sunt anuntati in legatura cu tranzactiile efectuate cu cardul, prin intermediul unui mesaj pe telefonul mobil. Ieftin si comod, SMS Alert contribuie la sporirea securitatii tranzactiilor si confera detinatorilor de carduri BT control asupra tranzactiilor, inclusiv in cazul in care un card are desemnati mai multi posesori.
Prin SMS Alert, clientii BT sunt informati in legatura cu tranzactiile efectuate cu cardul, indiferent de ora la care este realizata tranzactia, pentru mai multe tipuri de operatiuni: plata cu cardul la POS; plata cu cardul pe Internet; retragere de numerar de la bancomate - atat in tara, cat si in strainatate; plata facturilor prin ATM; tranzactii de autorizare vocala, respectiv sau blocarea / deblocarea cardului - realizate prin intermediul serviciului de call center al Bancii Transilvania. In cazul in care un anumit card are mai multi posesori desemnati, titularul cardului poate alege acelasi numar de telefon pentru a primi SMS-uri in legatura cu tranzactiile efectuate de toti acestia, beneficiind astfel de o optiune speciala SMS Alert
▪ Abonamentul si activarea serviciului SMS Alert
Abonamentul serviciului SMS Alert este ieftin si accesibil: 5 lei, lunar, pentru cardul in lei; 1 euro, lunar, pentru cel in euro, respectiv 1 USD, lunar, pentru cardul in dolari. Serviciul SMS Alert devine activ in urmatoarea zi lucratoare de la data solicitarii acestuia la unitatea BT unde clientul are deschis contul.
▪ Ce informatii contine un mesaj primit prin SMS Alert
Un mesaj primit pe telefonul mobil, prin intermedul SMS Alert, contine informatii relevante, cum sunt: tranzactia efectuata, numarul cardului folosit la cumparaturi (ultimele 4 cifre ale acestuia); numele posesorului cardului; suma tranzactionata; locatia in care a fost efectuata tranzactia; data si ora utilizarii cardului, precum si informatii privind soldul disponibil dupa efectuarea tranzactiei - pentru operatiunile efectuate la bancomat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman