Banca Transilvania lanseaza SMS Alert
Data publicarii: 16-06-2011 | Finante-Banci
▪ Tranzactiile cu cardurile BT le sunt confirmate clientilor prin SMS ▪
Banca Transilvania lanseaza SMS Alert, serviciu dedicat clientilor persoane fizice si juridice, posesori de carduri BT de debit si de credit, prin care clientii bancii sunt anuntati in legatura cu tranzactiile efectuate cu cardul, prin intermediul unui mesaj pe telefonul mobil. Ieftin si comod, SMS Alert contribuie la sporirea securitatii tranzactiilor si confera detinatorilor de carduri BT control asupra tranzactiilor, inclusiv in cazul in care un card are desemnati mai multi posesori.
Prin SMS Alert, clientii BT sunt informati in legatura cu tranzactiile efectuate cu cardul, indiferent de ora la care este realizata tranzactia, pentru mai multe tipuri de operatiuni: plata cu cardul la POS; plata cu cardul pe Internet; retragere de numerar de la bancomate - atat in tara, cat si in strainatate; plata facturilor prin ATM; tranzactii de autorizare vocala, respectiv sau blocarea / deblocarea cardului - realizate prin intermediul serviciului de call center al Bancii Transilvania. In cazul in care un anumit card are mai multi posesori desemnati, titularul cardului poate alege acelasi numar de telefon pentru a primi SMS-uri in legatura cu tranzactiile efectuate de toti acestia, beneficiind astfel de o optiune speciala SMS Alert
▪ Abonamentul si activarea serviciului SMS Alert
Abonamentul serviciului SMS Alert este ieftin si accesibil: 5 lei, lunar, pentru cardul in lei; 1 euro, lunar, pentru cel in euro, respectiv 1 USD, lunar, pentru cardul in dolari. Serviciul SMS Alert devine activ in urmatoarea zi lucratoare de la data solicitarii acestuia la unitatea BT unde clientul are deschis contul.
▪ Ce informatii contine un mesaj primit prin SMS Alert
Un mesaj primit pe telefonul mobil, prin intermedul SMS Alert, contine informatii relevante, cum sunt: tranzactia efectuata, numarul cardului folosit la cumparaturi (ultimele 4 cifre ale acestuia); numele posesorului cardului; suma tranzactionata; locatia in care a fost efectuata tranzactia; data si ora utilizarii cardului, precum si informatii privind soldul disponibil dupa efectuarea tranzactiei - pentru operatiunile efectuate la bancomat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii