Gala No-Cash: Banca Transilvania, Banca Anului pe piata cardurilor
Data publicarii: 10-06-2011 | Finante-Banci
"Banca Anului" pe piata cardurilor din Romania este Banca Transilvania. Titlul a fost primit in cadrul Galei No-Cash, organizata in Bucuresti, pentru performantele obtinute de BT in anul 2010. Bancii Transilvania i-a fost decernat, de asemenea, premiul "Cel mai vandut card de debit" - pentru Visa Electron, primind si distinctia "Premiera Anului", alaturi de Western Union, pentru premiera mondiala in ceea ce priveste lansarea serviciului de transfer de bani la bancomat.
BT este in top 3 emitenti de carduri din Romania, cu un portofoliu format din peste 1,8 milioane de carduri si o cota de piata de 15% in ceea ce priveste mijloacele alternative de plata. Numarul tranzactiilor efectuate cu cardurile Bancii Transilvania a crescut, in 2010, cu aproape 4 milioane, fata de anul 2009. Portofoliul BT cuprinde, de asemenea, aproape 20 de tipuri de carduri de credit si de debit, dintre care 4 sunt co-branded, dezvoltate impreuna cu parteneri ai bancii. Banca Transilvania are o retea extinsa de acceptare, formata din peste 800 de bancomate si aproximativ 15.500 de POS-uri.
Robert C. Rekkers, Director General in cadrul Bancii Transilvania, declara: "Premiul Banca Anului vine intr-un moment-cheie pentru noi, exact pentru anul in care am implinit 10 ani ca jucator activ pe piata cardurilor. Acest titlu demonstreaza ca avem o strategie adecvata, echipa performanta si idei inspirate. Pentru 2011 ne-am propus sa crestem cota de piata, in special pe segmentul cardurilor de credit, pentru a ne consolida pozitia de jucator de top".
Pentru desemnarea Bancii Transilvania ca "Banca a Anului" pe piata cardurilor a fost analizata performanta BT, in acest domeniu, pe baza a 7 criterii, printre care: numarul de carduri si de conturi de card, produse si servicii lansate, numar de tranzactii realizate cu carduri ale Bancii Transilvania, retea de bancomate si de POS-uri etc. BT a fost nominalizata, de asemenea, si la urmatoarele sectiuni: "Cea mai buna promovare" - pentru campania "Plateste-ti cu cardul taxele si impozitele locale", respectiv "Cel mai de succes program co-branded" - pentru cardul co-branded Visa Gold BT - Rotary.
Focusul Bancii Transilvania, pentru 2011, este cresterea utilizarii cardurilor la comercianti, atat in ceea ce priveste cardurile de credit, cat si cele de debit. Pentru ca beneficiile si serviciile "atasate" cardurilor sunt un element important atat in atragerea de noi clienti, cat si in vederea fidelizarii celor existenti, BT a lansat deja un proiect amplu de loialitate, programul Star BT, prin care clientii persoane fizice beneficiaza, pentru orice plata cu un card de credit BT - de puncte de loialitate care se acumuleaza, dar si de rate fara dobanda - la comerciantii parteneri.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului