MDRT a lansat licitatia pentru managementul promovarii brandului de turism
Data publicarii: 26-05-2011 | Turism
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) anunta ca a lansat licitatia publica pentru achizitia serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului de turism al Romaniei.
Durata contractului de achizitie publica este de trei ani de la data semnarii acestuia, iar valoarea totala estimata pe o perioada de trei ani este de 759.000 euro fara TVA, din fonduri europene nerambursabile - Programul Operational Regional - Axa Prioritara 5, potrivit MDRT.
Selectia operatorilor economici se va face in doua etape: depunerea candidaturilor si selectarea candidatilor calificati, prin aplicarea criteriilor de selectie prevazute in documentatia de atribuire, in care vor fi selectati minimum cinci candidati; evaluarea din punct de vedere financiar a ofertelor care vor fi depuse de candidatii selectati in prima etapa.
Criteriul de atribuire ales pentru cea de-a doua etapa este pretul cel mai scazut, dupa ce in prima etapa s-au avut in vedere criteriile de selectie tehnico-profesionale. Ofertantii trebuie sa faca dovada unei experiente similare, prin depunerea unui proiect de marketing a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 10 milioane de euro.
Compania selectata in urma licitatiei va crea, dezvolta si implementa planurile anuale de marketing pentru brandul de turism al Romaniei si pentru produsele de turism identificate. Totodata, echipa va coordona derularea tuturor proiectelor de publicitate, din momentul organizarii licitatiilor de selectie pana in momentul incheierii proiectelor respective, mai arata MDRT.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului