Creditele BRD, tot mai solicitate prin canalele bancare la distanta
Data publicarii: 26-05-2011 | Finante-Banci
De la inceputul acestui an, BRD-Groupe Societe Generale a primit in medie, in fiecare zi, numai prin intermediul contact center-ului sau - platforma Vocalis - peste 150 de solicitari de credite de la clientii persoane fizice. Vocalis este un canal de relationare cu clientii prin intermediul telefonului si al e-mailului, care acorda consultanta si servicii de urgenta atat clientilor BRD, cat si persoanelor care sunt interesate de produsele si serviciile acesteia. Din totalul solicitarilor de credit primite prin intermediul Vocalis, peste 20% privesc creditele imobiliare si ipotecare.
Site-ul institutional al bancii, www.brd.ro are, de asemenea, un rol important in facilitarea accesului clientilor la credite. Acestia pot obtine informatii complete si realiza simulari pentru a afla care este rata lunara a unui imprumut si cum isi pot ajusta aceasta rata la un nivel optim, in functie de durata, avans, etc. In primele patru luni ale acestui an, peste 420.000 de vizitatori unici au accesat paginile site-ului care cuprind informatii referitoare la creditele BRD, in timp ce pagina dedicata simulatorului de credite a fost accesata de peste 500.000 de ori.
"Produsele de credit au revenit in atentia clientelei, cererile de credit, dar si cele de carduri de credit primite prin intermediul canalelor de banca la distanta inregistrand o evolutie crescatoare de la inceputul acestui an. Cu siguranta, un rol important in cresterea interesului publicului l-au avut si produsele si ofertele promotionale lansate in ultima perioada", spune Adrian Jantea, Directorul Directiei de Promovare si Distributie Persoane Fizice din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
BRD a lansat la inceputul lunii martie promotia ReStart, axata pe refinantarea creditelor. Recent prelungita pana pe 14 iunie, promotia propune dobanzi de 7% la refinantarea creditelor de nevoi personale in lei. Creditele imobiliare si ipotecare in euro se refinanteaza la BRD la dobanzi de cuprinse intre 3 si 3,5 puncte procentuale peste indicele Euribor la 3 luni, in functie de durata creditului si valoarea avansului.
In acelasi timp, banca si-a diversificat oferta de credite imobiliare prin lansarea "Casa BRD de 10", un credit cu avans de doar 10%, comercializat in cadrul unei promotii care se desfasoara pana pe 18 iulie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman