Se apropie sfarsitul ofertelor low-cost
Data publicarii: 25-05-2011 | Turism
Operatorii aerieni au majorat deja preturile biletelor din cauza scumpirii combustibilului. Practic, si pentru cele mai ieftine bilete se vor percepe tarife mai mari. Cat vor mai rezista companiile low-cost? Destul de putin, avand in vedere cresterea costurilor pe intreg lantul de operare.
Cotatiile ridicate ale barilului de petrol si-au lasat amprenta si asupra industriei aviatice. Peste tot in lume, operatorii aerieni au majorat pretul biletelor din cauza cheltuielilor in crestere cu combustibilul. Nici macar transportatorii low-cost nu au reusit sa evite scumpirea. Ryanair, cel mai mare operator aerian low-cost din Europa, a majorat pretul de baza al biletelor de avion cu 12% in ultimul an.
Pentru urmatoarele 12 luni, reprezentantii companiei anunta o crestere similara. In intervalul martie 2010 - martie 2011, costurile cu combustibilul ale transportatorului aerian au crescut cu 37%, ajungand la 1,23 de miliarde de euro, potrivit "The Wall Street Journal". Pentru urmatorul an, Ryanair se asteapta ca aceste cheltuieli sa se majoreze cu 350 de milioane de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des