Ce alegi intre Orange, Cosmote si Vodafone
Data publicarii: 23-05-2011 | IT&C
Unde se gasesc cele mai bune oferte pentru firmele mici? Operatorii publica pe site doar informatii orientative si trimit doritorii la agentii de vanzari, mizand pe abilitatea acestora de a atrage clienti.
Odata cu rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, Cosmote anunta ca baza de clienti business ai companiei a crescut cu 10%, "datorita ofertelor competitive si foarte atractive dedicate companiilor". Daca firmele mari, cu sute de angajati, au puterea de a negocia "la sange" orice contract de telefonie mobila sau fixa, nu acelasi lucru se poate spune despre fimele mici, conduse de un antreprenor. Cum poate, totusi, o firma din categoria IMM sa obtina un contract avantajos?
Cate minute consumati intr-o luna?
Sa luam exemplul unei firme cu patru angajati. Ne-am asumat rolul unui manager care studiaza ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la departamentul relatii cu clientii. Am vrut sa stim cat de flexibile sunt ofertele. De la Orange ni s-a spus ca vom fi contactati de un agent de vanzari, care insa nu a revenit in aceeasi dupa-amiaza, iar operatorul nu ne-a furnizat nicio informatie la telefon. La Cosmote ni s-a spus ca, intr-adevar, pe site sunt doar cateva indicii standard, ofertele finale fiind personalizate, urmand sa discutam detaliile cu un agent de vanzari. La Vodafone ni s-au dat cele mai multe informatii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii