Millennium mizeaza pe internet ca sa-si dubleze clientela
Data publicarii: 20-05-2011 | Finante-Banci
Portughezii de la Millennium Bank, care au lansat operatiuni de la zero pe plan local la sfarsitul lui 2007, tintesc sa ajunga la cel putin 100.000 de clienti, ceea ce ar insemna totusi mai mult decat o dublare a portofoliului creat in cei peste trei ani de activitate.
"Toate strategiile noastre se indreapta catre atragerea unui numar cat mai mare de clienti si ne orientam si oferta de produse in functie de acest obiectiv. Aveam la sfarsitul anului trecut 45.000 de clienti, dar am vrea sa ajungem la 100.000 de clienti", spune Eliza Erhan, sefa departamentului de marketing si dezvoltare produse la Millennium Bank.
In 2009 portughezii si-au revizuit strategia de crestere in Romania, in conditiile in care planurile initiale - care prevedeau un accent puternic pe vanzarea de credite de consum - nu mai erau fezabile. Acum, Millennium incearca sa obtina o crestere echilibrata, avand trei directii mari de crestere - credite garantate cu ipoteca, depozite, dar si intermediere de tranzactii pentru un numar cat mai mare de clienti.
Bilantul bancii ramane inca redus, soldul creditelor totalizand doar 383 de milioane de euro in martie, fata de o piata a creditului neguvernamental de 49 de miliarde de euro.
In linie cu noua strategie, unitatile specializate in vanzarea de credite de consum au fost convertite in 2009 in agentii complet functionale, iar de atunci portughezii au introdus in oferta produse alternative de economisire - fonduri de investitii sau produse de tip banc-assurance, distribuite in colaborare cu parteneri externi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des