Pentru cota de piata, bancile arunca in joc premii consistente
Data publicarii: 17-05-2011 | Finante-Banci
Competitia bancara pentru atragerea unor noi clienti se muta si la nivelul premiilor, in bani sau produse, pe care institutiile de credit le ofera cu prilejul diferitelor campanii. Ieri, doua banci au pus in joc un Mini One, un scuter, genti frigorifice si, bineinteles, bani.
Astfel, in cadrul campaniei ,,Recomanda si primesti un cadou", Alpha Bank Romania acorda clientilor persoane fizice, noi sau existenti, posibilitatea de a castiga 1.000 de premii constand in genti frigorifice, daca recomanda unui apropiat pachetul de produse si servicii de incasare a pensiei de la Alpha Bank. Pachetul presupune, printre alte beneficii, incasarea pensiei fara costuri si virarea banilor direct in contul curent, fara niciun comision.
La randul sau, Millennium Bank a lansat un concurs pentru a promova recent lansatul e-Cont, ce premiaza cele mai ingenioase idei de a face in interior activitati care, in mod obisnuit, presupun deplasarea in exterior. Cele mai bune filme/fotografii care ilustreaza astfel de idei vor fi premiate cu o masina Mini One, un scuter Vespa, o bicicleta BMW si 200 de euro saptamanal.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani