Cum se aleg cele mai bune oferte de telefonie
Data publicarii: 16-05-2011 | IT&C
Pentru evitarea platii unor facturi prea mari, companiile trebuie sa cunoasca foarte bine nevoile de comunicare ale angajatilor.
Cum poate, totusi, o firma din categoria IMM sa obtina un contract avantajos?
Sa luam exemplul unei firme cu patru angajati. Ne-am asumat rolul unui manager care studiaza ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la Departamentul relatii cu clientii. Am vrut sa stim cat de flexibile sunt ofertele.
La Cosmote ni s-a spus ca pe site sunt doar cateva indicii standard, iar ofertele finale sunt personalizate, urmand sa discutam detaliile cu un agent de vanzari.
La Vodafone, fiecare utilizator pentru care compania incheie contract primeste pana la 1.500 de minute pe care le poate folosi in grup, iar daca sunt depasite tariful pentru convorbirile ulterioare este de trei centi pe minut. "Pana acum nu le-a depasit nimeni", spune operatorul telefonic. El ne-a mai explicat ca exista si posibilitatea primirii unui numar nelimitat de convorbiri in grup.
La Orange, cel mai mic abonament include 8.000 de minute in grup si costa 25 de euro pe luna, fara TVA. Fiecare utilizator primeste 20 de minute nationale si acces la cele 200 de minute nationale disponibile la nivel de grup. Dupa terminarea minutelor incluse, apelurile sunt taxate cu 0,09 euro/minut.
Cosmote ofera minute nelimitate in grup pentru orice tip de abonament.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii