Debransari in masa: telefonul fix dispare
Data publicarii: 16-05-2011 | IT&C
Persoanele fizice renunta masiv la abonamente, dupa ce au disparut gratuitatile. Firmele pastreaza numerele "pentru imagine".
Clientii ingroasa teancul de cereri de deconectare a telefonului fix. Aparatul cu fir spiralat a devenit un fel de bibelou pe care se pune praful. Incepand cu 2005, marile firme de cablu au profitat de faptul ca foarte multi renuntau la abonamentul Romtelecom si i-au atras cu o "superoferta": "In abonamentul de internet va oferim gratuit si telefonul fix".
Estimativ, in 2005, Romtelecom avea aproximativ 4,3 milioane de clienti la telefonia fixa, acum are doar jumatate.
"Privita dintr-o perspectiva mai ampla, scaderea inregistrata de Romtelecom pe segmentul de telefonie fixa urmeaza tendinta internationala", ne-a precizat Ana Sisu, Senior PR specialist al Romtelecom.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice