Facebook a platit o campanie de PR impotriva Google

Data publicarii: 13-05-2011 | IT&C



Facebook pare sa fi aplicat o lovitura sub centura concurentei, angajand celebra agentie de relatii publice Burson-Marsteller pentru denigrarea rivalului sau, Google.

Potrivit The Daily Beast, Burson-Marsteller ar fi primit sarcina de a recompensa bloggeri de succes, dispusi sa posteze pe Internet materiale care pun intr-o lumina defavorabila Google, in special privind invadarea vietii private a utilizatorilor.

Acuzata in mod special este functia "Social Circle", care, potrivit agentilor de relatii publice, ar fi, de fapt, un fel de instrument de control orwellian, cu rolul de a inregistra si arhiva datele utilizatorilor (chiar si a celor ce nu sunt in posesia unui cont Google).

Cei ce s-au ocupat de partea murdara a acestei chestiuni sunt doua figuri reprezentative din media americana, si anume Jim Goldman - fost prezentator la CNBS, personaj cu mare priza la public, si John Mercurio - faimos analist politic, ambii angajati in prezent la Burson-Marsteller.

Integral in Ziare.com

Ultimele stiri pe BankNews.ro: