Facebook a platit o campanie de PR impotriva Google
Data publicarii: 13-05-2011 | IT&C
Facebook pare sa fi aplicat o lovitura sub centura concurentei, angajand celebra agentie de relatii publice Burson-Marsteller pentru denigrarea rivalului sau, Google.
Potrivit The Daily Beast, Burson-Marsteller ar fi primit sarcina de a recompensa bloggeri de succes, dispusi sa posteze pe Internet materiale care pun intr-o lumina defavorabila Google, in special privind invadarea vietii private a utilizatorilor.
Acuzata in mod special este functia "Social Circle", care, potrivit agentilor de relatii publice, ar fi, de fapt, un fel de instrument de control orwellian, cu rolul de a inregistra si arhiva datele utilizatorilor (chiar si a celor ce nu sunt in posesia unui cont Google).
Cei ce s-au ocupat de partea murdara a acestei chestiuni sunt doua figuri reprezentative din media americana, si anume Jim Goldman - fost prezentator la CNBS, personaj cu mare priza la public, si John Mercurio - faimos analist politic, ambii angajati in prezent la Burson-Marsteller.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani