Gigantul AXA vrea in top 3 pana in 2016
Data publicarii: 13-05-2011 | Finante-Banci
AXA Life Insurance, fosta Omniasig Asigurari de Viata, isi propune ca in urmatorii cinci ani sa se plaseze in Top 3 asiguratori de viata pe piata locala pe segmentul new business, prin dezvoltarea unei strategii de afaceri orientata in jurul pozitionarii brandului, a declarat Violeta Ciurel, CEO al companiei.
"Ne propunem ca intr-un termen scurt sa ajungem unul dintre cei mai importanti jucatori din Romania, in special pe segmentul de viata. Am creat o strategie de dezvoltare rapida pentru cresterea cotei de piata, astfel incat pe termen mediu sa fim printre primii 5 jucatori locali in piata asigurarilor de viata din punct de vedere al achizitiei de noi clienti", a declarat Violeta Ciurel.
Astfel, in urmatorii trei ani compania vizeaza o plasare intre primele cinci companii de profil, printr-o crestere organica si atragerea de noi subscrieri, iar pana in 2016 sa ajungem intre primele trei, in functie de valoarea primelor subscrise din contracte noi (new business). Din punct de vedere al planurilor tarifare, Violeta Ciurel a explicat a acestea se vor situa la nivelul pietei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice