De ce pierd Orange si Vodafone in fata Cosmote
Data publicarii: 11-05-2011 | IT&C
Conform studiului amintit, piata de telefonie mobila din Romania a inregistrat in 2010 o scadere de 22% fata de anul anterior, in ciuda faptului ca numarul de clienti s-a mentinut la acelasi nivel: 24,9 milioane. Daca in 2006, de exemplu numarul mediu de minute vorbite lunar era de 84, in 2010 acesta a fost de 171, motivul principal fiind utilizarea tot mai putina a telefoniei fixe.
Desi in scadere, clientii Orange cheltuiesc mai mult pe telefon. Astfel, ARPU la Orange a ajuns la 7,1 euro in 2010, Vodafone are un venit mediu per utilizator de 6,8 euro, iar Comoste de 4,6 euro.
I-am intrebat pe cei de la A.T. Kerney care ar fi explicatia pentru faptul ca Orange si Vodafone pierd tot mai mult teren in fata companiei Cosmote. Jedrzejewski spune ca ambitiile Cosmote sunt sa castige cota de piata, insa pe viitor planul ar putea fi unul de crestere a preturilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman