Facebook te plateste ca sa vezi reclame
Data publicarii: 10-05-2011 | IT&C
Facebook a lansat un program care, propriu-zis, ofera consumatorilor o recompensa financiara pentru vizionarea de reclame pe site, scrie mashable.com.
Facebook va rasplati utilizatorii care privesc anumite reclame pe site. Acestia vor primi credite Facebook, care pot fi folosite pentru a cumpara bunuri prin intermediul Facebook Deals, serviciul companiei lansat pentru a contracara business-ul Groupon.
Totusi, recompensa nu-i foarte mare, ci echivaleaza cu suma de 10 centi americani.
Reclamele vor fi afisate in jocuri. Printre publisherii de jocuri care vor participa in acest program se afla CrowdStar, Digital Chocolate si Zynga. Facebook lucreaza cu Sharethrough, SocialVibe, Epic Media si SupersonicAds pentru livrarea reclamelor. TrialPay va asigura statisticile.
Dan Greenber, directorul excecutiv al Sharethrough, a declarat ca miscarea Facebook reprezinta un pas inainte in furnizarea de publicitate online. Greenberg, care reprezinta clienti precum Microsofft sau Nestle, a spus ca reteaua sa nu va livra reclame traditionale, ci entertainment de brand, pe care consumatorii nu numai ca vor dori sa-l vad, dar il vor impartasi si prietenilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani