Facebook te plateste ca sa vezi reclame
Data publicarii: 10-05-2011 | IT&C
Facebook a lansat un program care, propriu-zis, ofera consumatorilor o recompensa financiara pentru vizionarea de reclame pe site, scrie mashable.com.
Facebook va rasplati utilizatorii care privesc anumite reclame pe site. Acestia vor primi credite Facebook, care pot fi folosite pentru a cumpara bunuri prin intermediul Facebook Deals, serviciul companiei lansat pentru a contracara business-ul Groupon.
Totusi, recompensa nu-i foarte mare, ci echivaleaza cu suma de 10 centi americani.
Reclamele vor fi afisate in jocuri. Printre publisherii de jocuri care vor participa in acest program se afla CrowdStar, Digital Chocolate si Zynga. Facebook lucreaza cu Sharethrough, SocialVibe, Epic Media si SupersonicAds pentru livrarea reclamelor. TrialPay va asigura statisticile.
Dan Greenber, directorul excecutiv al Sharethrough, a declarat ca miscarea Facebook reprezinta un pas inainte in furnizarea de publicitate online. Greenberg, care reprezinta clienti precum Microsofft sau Nestle, a spus ca reteaua sa nu va livra reclame traditionale, ci entertainment de brand, pe care consumatorii nu numai ca vor dori sa-l vad, dar il vor impartasi si prietenilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului