OTTO, liderul vanzarilor prin cataloage, este in Romania
Data publicarii: 18-09-2006
Primul catalog al Grupului OTTO tiparit in limba romana contine colectia toamna/iarna 2006 si poate fi deja comandat prin intermediul call center-ului disponibil de luni pana sambata intre orele 10-22 sau online la www.ottoonline.ro. De asemenea, catalogul va fi disponibil de saptamana aceasta din magazinele media Diverta si la centrele de difuzare a presei.
Catalogul Schwab va fi urmat in ianuarie 2007 de catalogul Otto, piesa de rezistenta a concernului, cu cea mai mare raspandire din lume. Acesta va fi editat bianual si va cuprinde o oferta bogata, in peste 600 de pagini.
Operatiunile OTTO in Romania vor fi derulate prin Adra Retail SRL, companie membru RTC Holding, unul dintre cele mai puternice grupuri cu capital romanesc, cu experienta de peste 15 ani pe piata romaneasca, in domenii precum distributie, logistica si retail.
Povestea OTTO a inceput in urma cu peste 55 de ani. Primul catalog, publicat in 1959 in numai 300 de exemplare oferea 28 de produse (incaltaminte) in 14 pagini.
Astazi, catalogul principal cuprinde peste 100.000 de articole pe sezon. Acestuia i se alatura alte 60 de cataloage specializate pe diverse domenii, de la moda si imbracaminte, articole pentru casa si decoratiuni diverse, pana la tehnologie de ultima ora.
La nivel mondial, in 2005, Grupul OTTO a avut o cifra de afaceri de aproximativ 15 miliarde Euro si peste 55.000 de angajati in mai mult de 19 tari.
Unul din argumentele pentru care acesta afacere prospera in intreaga lume este lejeritatea procesului de alegere a articolelor dorite, faptul ca prin simpla rasfoire a unui catalog se poate scuti timpul pierdut in magazine. De asemenea, istoria brandului german este o garantie a calitatii produselor si a faptului ca articolele au aceleasi caracteristici cu cele prezentate in fotografii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des