MasterCard lanseaza World Elite
Data publicarii: 18-09-2006World Elite va crea o pozitionare de marca diferita pentru MasterCard in randul consumatorilor de top, segment cu un venit anul per familie de peste 250.000 de USD. In plus, MasterCard va lansa pe piata in 2007 un card World Elite pentru companiile mici si pentru directorii din corporatiile mari.
Segmentul de top este o tinta cheie in crestere pentru MasterCard. Potrivit rezultatelor furnizate de American Affluence Research Center, 10% dintre cele mai bogate familii din SUA incaseaza 40% din veniturile totale ale tarii. Cresterea acestui segment in ultimii ani a determinat expansiunea categoriei de lux care a depasit 1 trilion de USD in 2005, conform unui raport al Research & Markets. Potrivit aceluiasi raport, cheltuielile pentru experiente de lux care includ calatorii, dineuri si distractii sunt aproape duble fata de anul trecut.
O analiza demografica MasterCard releva o schimbare de mentalitate in randul consumatorilor de top - se evidentiaza dorinta puternica de a atrage atentia, de a avea cele mai bune servicii si de a aduna experiente memorabile. Platforma World Elite, construita in jurul noilor cerinte ale acestui segment, este o oferta unica care rezoneaza cu consumatorii din ziua de astazi, ofera valoare si sporeste tendinta de cumparare la comercianti.
"MasterCard intelege importanta segmentului consumatorilor de top si al companiilor pentru institutiile financiare partenere. Prioritatea noastra este sa aflam cum gandesc consumatorii de top si sa dezvoltam solutii de plata care sa aiba cautare si utilitate," spune Wendy Murdock, Chief Product Officer, MasterCard Worldwide. "Lansarea platformei World Elite este punctul culminant al acestui proces, pentru ca este cel mai bun program din industrie, adresat celor care calatoresc foarte mult. Credem ca aceasta platforma va incuraja si mai mult cheltuielile pe cardurile noastre, iar marca MasterCard va fi cea mai utilizata marca din portofel si va oferi o si mai mare valoare posesorilor nostri de carduri."
Virtuoso va oferi o gama larga de beneficii privind calatoriile pentru posesorii de carduri World Elite:
• Experienta in domeniul turismului — O experienta globala de neegalat oferita de Virtuoso, o retea cu peste 6.000 de consultanti din turism, cu peste 300 de agentii membre, specializate in a oferi celor mai deosebiti turisti cele mai luxoase destinatii de vacanta din lume. Prin Virtuoso posesorii de carduri vor avea acces la servicii unice si consultanta, oferite de un expert membru al retelei Virtuoso, alaturi de beneficii speciale, de calatorii si experiente.
• Beneficii pentru calatoriile cu avionul — Bilete de avion suplimentare pentru insotitor odata cu achizitionarea biletelor Business Class pentru calatoriile internationale pe anumite linii aeriene (in limita locurilor si a programelor de zbor); upgrade-uri de o categorie pentru calatorii internationale pe anumite linii aeriene.
• Beneficii pentru croaziere — Excursii personalizate si receptii private pentru cursele de croaziera.
• Beneficii la hoteluri — Preturi preferentiale la peste 650 de hoteluri de lux, statiuni, cabane si vile din intreaga lume. Privilegii cu valoare adaugata care includ mic dejun gratuit pentru doua persoane, upgrade-uri de camere (in functie de disponibilitate la momentul cazarii), oferte personalizate unice si potrivite statutului de VIP.
• Publicatii turistice — Abonamente suplimentare la publicatii de calatorii, Virtuoso Life si un Ghid al celor mai bune hoteluri.
Alte beneficii oferite posesorilor de carduri:
• Acces in saloanele din aeroporturi — Posesorii de carduri vor beneficia de acces in saloanele VIP din aeroporturile din intreaga lume.
• Acces privilegiat — Acces privilegiat la evenimente si bilete la teatru si spectacole artistice, restaurante, galerii de arta si spa-uri in zece orase din SUA, printre care: New York, Chicago, Miami, San Francisco, Atlanta, Dallas, Houston, Los Angeles, Seattle si Washington.
• Acceptare de neegalat — Cardurile sub sigla MasterCard sunt acceptate la peste 24 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume. World Elite MasterCard va fi acceptat la de trei ori mai multe locatii internationale comparativ cu cardurile American Express Platinum, potrivit datelor Nilson Report. In plus, posesorii de carduri de top tind sa cumpere obiecte mai scumpe, fapt care aduce beneficii considerabile comerciantilor.
• Recompense substantiale — Posesorii de carduri vor primi o serie de recompense legate de calatorii, cumparaturi si distractii, acces la evenimente speciale si nu au limite prestabilite in privinta cheltuielilor.
"Segmentul consumatorilor de top apreciaza lucruri cum ar fi statutul, imaginea publica si privilegiile, iar acum cauta experientele si consultanta profesionala pe care un expert membru Virtuoso le poate oferi," spune Kristi Jones, Presedinte Virtuoso. "MasterCard si Virtuoso inteleg acest lucru si fructifica noile definitii legate de lux si aspiratii de pe piata. Prea multe carduri care se adreseaza consumatorii de top sunt pozitionate pe valori demodate. Perspectiva personalizata pe care o dam calatoriilor este reflectata in beneficiile World Elite, transformand acest card in ceva unic, care depaseste competitia."
Saks Fifth Avenue World Elite MasterCard, emis de HSBC, este primul produs de pe platforma World Elite.
Platforma World Elite va fi insotita de costuri premium care vor fi anuntate in primul trimestru din 2007.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman