Dacia vrea sa vanda 20.000 de Logan break-uri in 2007
Data publicarii: 18-09-2006El a adaugat ca volumul de vanzari pentru break va fi cu siguranta mai scazut decat cel pentru berlina si a subliniat ca versiunea estate va fi o masina spatioasa de familie.
Dacia va lansa Logan break pe 28 septembrie la salonul auto de la Paris, iar o saptamana mai tarziu va organiza un eveniment de lansare si in Romania.
Renault si Dacia au oferit primele indicii despre aspectul break-ului acum sase luni la salonul de la Geneva, unde a fost prezentat Logan Steppe - primul concept-car din istoria Dacia.
Logan Steppe a avut ca tema centrala de design sporturile de iarna, si tocmai de aceea avea aspect de SUV si o serie de elemente care se gasesc de obicei pe masinile de top, cum ar fi ecrane LCD pe tetierele scaunelor din fata, faruri cu xenon, sau proiectoare pe capota.
Desi Dacia nu a publicat fotografii oficiale cu varianta de productie a break-ului, este sigur ca fata de conceptul din primavara, varianta ce urmeaza a fi lansata la Paris va avea o garda la sol mai joasa decat Steppe si cu siguranta vor disparea si majoritatea elementelor care ar ridica mult prea mult pretul unei masini gandita sa ofere un grad ridicat de practicabilitate la preturi de sub 10.000 de euro.
Cu toate ca pozele spion publicate in ultimele luni de diferite ziare si reviste nu pot oferi certitudini asupra aspectului variantei de productie a break-ului, exista cateva elemente care se regasesc in majoritatea descrierilor.
Astfel, partea frontala seamana foarte mult cu cea de la Logan berlina, garda la sol este mai joasa decat la Steppe, insa in spate vor fi pastrate cele doua usi cu deschidere laterala in stilul celor de la Renault Kangoo sau Citroen Berlingo. Totusi, acestea raman simple supozitii pana la premiera mondiala de la Paris.
Dacia si-a propus sa produca anul acesta peste 200.000 de unitati Logan, iar capacitatea fabricii de la Mioveni va ajunge la 235.000 de unitati anual peste trei luni.
Daca tinta de vanzari preconizata pentru Logan break la anul pare scazuta, trebuie tinut cont de faptul ca la toti producatorii, versiunile break sunt cu cateva sute de euro mai scumpe decat versiunile in trei volume ale aceluiasi model. Pentru un automobil la care pretul scazut este factorul decisiv la achizitie, cateva sute de euro conteaza.
Dacia a produs un model break timp de peste trei decenii, intre 1973 si 2004, an in care a incetat si productia vechii berline care, la fel ca si break-ul, folosea un motor de Renault 12 din anii 70.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani