Dacia vrea sa vanda 20.000 de Logan break-uri in 2007
Data publicarii: 18-09-2006
El a adaugat ca volumul de vanzari pentru break va fi cu siguranta mai scazut decat cel pentru berlina si a subliniat ca versiunea estate va fi o masina spatioasa de familie.
Dacia va lansa Logan break pe 28 septembrie la salonul auto de la Paris, iar o saptamana mai tarziu va organiza un eveniment de lansare si in Romania.
Renault si Dacia au oferit primele indicii despre aspectul break-ului acum sase luni la salonul de la Geneva, unde a fost prezentat Logan Steppe - primul concept-car din istoria Dacia.
Logan Steppe a avut ca tema centrala de design sporturile de iarna, si tocmai de aceea avea aspect de SUV si o serie de elemente care se gasesc de obicei pe masinile de top, cum ar fi ecrane LCD pe tetierele scaunelor din fata, faruri cu xenon, sau proiectoare pe capota.
Desi Dacia nu a publicat fotografii oficiale cu varianta de productie a break-ului, este sigur ca fata de conceptul din primavara, varianta ce urmeaza a fi lansata la Paris va avea o garda la sol mai joasa decat Steppe si cu siguranta vor disparea si majoritatea elementelor care ar ridica mult prea mult pretul unei masini gandita sa ofere un grad ridicat de practicabilitate la preturi de sub 10.000 de euro.
Cu toate ca pozele spion publicate in ultimele luni de diferite ziare si reviste nu pot oferi certitudini asupra aspectului variantei de productie a break-ului, exista cateva elemente care se regasesc in majoritatea descrierilor.
Astfel, partea frontala seamana foarte mult cu cea de la Logan berlina, garda la sol este mai joasa decat la Steppe, insa in spate vor fi pastrate cele doua usi cu deschidere laterala in stilul celor de la Renault Kangoo sau Citroen Berlingo. Totusi, acestea raman simple supozitii pana la premiera mondiala de la Paris.
Dacia si-a propus sa produca anul acesta peste 200.000 de unitati Logan, iar capacitatea fabricii de la Mioveni va ajunge la 235.000 de unitati anual peste trei luni.
Daca tinta de vanzari preconizata pentru Logan break la anul pare scazuta, trebuie tinut cont de faptul ca la toti producatorii, versiunile break sunt cu cateva sute de euro mai scumpe decat versiunile in trei volume ale aceluiasi model. Pentru un automobil la care pretul scazut este factorul decisiv la achizitie, cateva sute de euro conteaza.
Dacia a produs un model break timp de peste trei decenii, intre 1973 si 2004, an in care a incetat si productia vechii berline care, la fel ca si break-ul, folosea un motor de Renault 12 din anii 70.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii