BRD are peste 15.000 de carduri contactless
Data publicarii: 19-04-2011 | Finante-Banci
BRD, a doua banca locala dupa active, a emis din toamna trecuta si pana acum peste 15.000 de instrumente de carduri care permit plati rapide de mica valoare, fara sa fie necesara trecerea prin cititorul POS si tastarea codului PIN.
Instrumentele de plati fara contact (contactless) vin sub o forma neobisnuita - fie "sticker", care poate fi lipit spre exemplu pe spatele telefonului mobil, fie breloc pentru chei. Platile de mica valoare pot fi facute la POS-uri speciale, care inglobeaza tehnologia contactless, prin simpla apropiere.
"Avem peste 15.000 de stickere si, cu toate ca nu ne asteptam la o asemenea evolutie, cateva mii de brelocuri", spune Dana Demetrian, directorul polului administrativ al retelei BRD. Ea este cea care a initiat proiectul platilor contactless la BRD.
Banca a instalat pana in prezent ceva mai mult de 1.000 de POS-uri care permit plati contactless, la parteneri precum reteaua de magazine Mic.ro, hipermarketurile Carrefour sau lanturile de restaurante Pizza Hut ori KFC. De asemenea, BRD a instalat astfel de POS-uri si la turnichetii de la intrarile in statiile de metrou din Bucuresti, acesta fiind de altfel proiectul pilot prin care au fost testate cardurile contactless.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani