Au aparut primele produse Lidl. Care sunt si cat costa
Data publicarii: 18-04-2011 | Lifestyle
In asteptarea deschiderii primelor magazine, retailerul Lidl a trecut deja la aprovizionarea rafturilor magazinelor Plus cu produse noi, din categoaria marcilor proprii.
DESi sigla Lidl nu a fost inca pusa, clientii retelei Plus sunt zapaciti, cel putin pentru moment, pana se vor obisui cu noile schimbari din magazin, pentru ca pozitionarea marfii in magazin a fost schimbata. Batranii, cei mai carcotasi, nemultumiti de noile carucioare, prea mari fata de cele vechi, intreaba agentii de paza unde pot gasi raftul cu faina, iar alti clienti se uita dezorientati dupa angajati si ii intreaba unde pot gasi piperul.
Acolo unde un nou produs este instalat cu eticheta de reducere deasupra, doua doamne in varsta cauta o sticla de ulei cat mai plina. Uleiul este marca proprie Lidl - Promienna, si potrivit cartonasului verde, acum costa 5,99 lei/l, fata de pretul initial de 6,09 lei/l. Sub acest brand retailerul mai comercializeaza si margarina, dar care nu a aparut inca in magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile