Au aparut primele produse Lidl. Care sunt si cat costa
Data publicarii: 18-04-2011 | Lifestyle
In asteptarea deschiderii primelor magazine, retailerul Lidl a trecut deja la aprovizionarea rafturilor magazinelor Plus cu produse noi, din categoaria marcilor proprii.
DESi sigla Lidl nu a fost inca pusa, clientii retelei Plus sunt zapaciti, cel putin pentru moment, pana se vor obisui cu noile schimbari din magazin, pentru ca pozitionarea marfii in magazin a fost schimbata. Batranii, cei mai carcotasi, nemultumiti de noile carucioare, prea mari fata de cele vechi, intreaba agentii de paza unde pot gasi raftul cu faina, iar alti clienti se uita dezorientati dupa angajati si ii intreaba unde pot gasi piperul.
Acolo unde un nou produs este instalat cu eticheta de reducere deasupra, doua doamne in varsta cauta o sticla de ulei cat mai plina. Uleiul este marca proprie Lidl - Promienna, si potrivit cartonasului verde, acum costa 5,99 lei/l, fata de pretul initial de 6,09 lei/l. Sub acest brand retailerul mai comercializeaza si margarina, dar care nu a aparut inca in magazine.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani