Aceeasi Coca Cola, calitate diferita pentru romani si vestici
Data publicarii: 15-04-2011 | Lifestyle
Romania, Bulgaria si Slovacia, trei dintre tarile nou intrate in Uniunea Europeana, importa produse alimentare si bauturi de o calitate mai slaba decat cele destinate statelor vestice. Asta deoarece companiile producatoare distribuie preferential respectivele produse, releva o analiza efectuata de Asociatia Consumatorilor din Slovacia.
Printre producatorii suspectati ca plaseaza bunuri cu diferente calitative in functie de piata se numara Coca Cola, Milka, Jacobs, Nescafe, Kotanyi si Tchibo, ale caror produse au fost testate in laboratoare autorizate de Institutul National al Alimentatiei din Slovacia.
"Produsele de o calitate mai slaba au fost si sunt inca destinate statelor noi membre ale Uniunii si niciodata s-a pus problema plasarii lor pe pietele din Germania sau Austria", a declarat, in cadrul unei intalniri cu jurnalistii, Milos, Lauko, presedintele institutiei amintite.
Concret, testele efectuate pe acelasi produs in tari precum Germania, Austria, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Romania si Bulgaria, au relevat diferente semnificative in ceea ce priveste calitatea, desi vorbim de acelasi brand, acelasi producator si acelasi ambalaj.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani