Aceeasi Coca Cola, calitate diferita pentru romani si vestici
Data publicarii: 15-04-2011 | Lifestyle
Romania, Bulgaria si Slovacia, trei dintre tarile nou intrate in Uniunea Europeana, importa produse alimentare si bauturi de o calitate mai slaba decat cele destinate statelor vestice. Asta deoarece companiile producatoare distribuie preferential respectivele produse, releva o analiza efectuata de Asociatia Consumatorilor din Slovacia.
Printre producatorii suspectati ca plaseaza bunuri cu diferente calitative in functie de piata se numara Coca Cola, Milka, Jacobs, Nescafe, Kotanyi si Tchibo, ale caror produse au fost testate in laboratoare autorizate de Institutul National al Alimentatiei din Slovacia.
"Produsele de o calitate mai slaba au fost si sunt inca destinate statelor noi membre ale Uniunii si niciodata s-a pus problema plasarii lor pe pietele din Germania sau Austria", a declarat, in cadrul unei intalniri cu jurnalistii, Milos, Lauko, presedintele institutiei amintite.
Concret, testele efectuate pe acelasi produs in tari precum Germania, Austria, Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Romania si Bulgaria, au relevat diferente semnificative in ceea ce priveste calitatea, desi vorbim de acelasi brand, acelasi producator si acelasi ambalaj.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile