BRD si GECAD ePayment incurajeaza cumparaturile online
Data publicarii: 14-04-2011 | IT&C
BRD si GECAD ePayment desfasoara o campanie de promovare a cardului BRD ePayment in lei. Pentru utilizarea online a cardului BRD ePayment, organizatorii ofera de doua ori mai multe puncte de fidelitate (posesorul primeste in puncte 1% din valoarea fiecarei plati online efectuate la comerciantii care utilizeaza solutia ePayment), punctele acumulate putand fi folosite oricand pentru noi cumparaturi la partenerii BRD ePayment inscrisi in programul de fidelitate. Utilizatorii pot cumpara trei iPad-uri prin tragere la sorti, pentru minimum trei plati online efectuate in perioada promotiei la orice comerciant din tara si strainatate.
BRD ePayment este un card special conceput pentru clientii magazinelor online, rezultat din parteneriatul bancii cu integratorul de solutii de comert electronic GECAD ePayment. Emis sub insemnele MasterCard, BRD ePayment este utilizabil atat in Romania, cat si in strainatate.
"Platile online reprezinta o piata strategica pentru noi si ne straduim sa punem la dispozitia clientilor nostri cele mai avansate si mai sigure solutii in acest sens", a declarat Philippe Lelarge, directorul executiv al Departamentului Strategie si Marketing din cadrul BRD-Groupe Societe Generale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile