Topul mall-urilor cu cele mai mari performante in vanzari
Data publicarii: 05-04-2011 | Lifestyle
Peste 100 de retaileri prezenti atat in mall-urile din Bucuresti, cat si in cele din tara au fost pusi sa ierarhizeze centrele comerciale in care au avut cele mai mari performante in 2010. Sondajul realizat de Colliers International a fost adresat retailerilor care au mai mult de trei unitati in centre comerciale diferite.
Rezultatele sondajului plaseaza AFI Palace Cotroceni ca fiind mall-ul care a beneficiat de cel mai bun vad comercial in 2010. Urmatoarea pozitie este aprig disputata de Baneasa Shopping City si Bucuresti Mall. Daca Baneasa Shopping City vizeaza populatia cu venituri medii spre mari, Bucuresti Mall beneficiaza inca de avantajul de a fi primul mall modern din capitala.
Situat pe locul trei, Unirea Shopping Center detine avantajul locatiei. Dupa Unirea, Plaza Romania este urmatorul centru ca performanta in viziunea retailerilor. Studiul cuprinde operatorii care au magazine deschise in centrele comerciale mentionate mai sus si in special cei care se adreseaza segmentului populatiei cu venituri medii.
In 2009, Unirea Shopping Center si Bucuresti Mall au ocupat primul, respectiv al doilea loc, in timp ce Baneasa Shopping City ocupa locul trei, iar Plaza Romania si AFI Palace disputau locurile 4 si 5.
Integral in Capital.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani