Sa fie mai bine pe cartela sau pe abonament?
Data publicarii: 28-03-2011 | IT&CPe o piata tot mai sensibila la pret si in scadere in ultima perioada din cauza crizei, lupta operatorilor de telefonie mobila pentru clienti noi pare sa se mute pe frontul cartelelor preplatite cu mii de minute si mesaje scrise incluse. Sa devina oare abonamentul un serviciu de lux?
Pentru cinci euro pe luna, un abonament de telefonie mobila ofera cel mult cateva sute de minute de convorbiri in retea si mai putin de 100 de minute nationale, la care operatorii mai adauga de regula alte cateva optiuni precum minute bonus si internet mobil, dar numai pentru o anumita perioada limitata. Aceeasi suma reincarcata lunar pe o cartela preplatita aduce mii de minute in retea, recent fiind atins chiar pragul de 10.000 de minute intr-o luna, mesaje gratuite si chiar si minute nationale, in unele cazuri mai multe decat la abonament in functie de promotia derulata de operatori.
La prima vedere, balanta intre cele doua variante ar trebui sa incline fara indoiala catre cartela. Nu se intampla insa asa. Aproape jumatate dintre posesorii de telefoane mobile din Romania sunt abonati la astfel de servicii, in timp ce 40% folosesc cartele preplatite, iar 12% au ambele variante, potrivit unui studiu realizat de Gallup Organization Romania pe un esantion reprezentativ de aproape 6.000 de oameni anul trecut. Ba mai mult, fata de 2008, ponderea abonatilor a crescut de la nivelul de putin peste 43% dintre utilizatori, cat era la acel moment, pe cand cartelele si-au diminuat nivelul fata de penetrarea de 47,4% din urma cu trei ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii