Sa fie mai bine pe cartela sau pe abonament?
Data publicarii: 28-03-2011 | IT&CPe o piata tot mai sensibila la pret si in scadere in ultima perioada din cauza crizei, lupta operatorilor de telefonie mobila pentru clienti noi pare sa se mute pe frontul cartelelor preplatite cu mii de minute si mesaje scrise incluse. Sa devina oare abonamentul un serviciu de lux?
Pentru cinci euro pe luna, un abonament de telefonie mobila ofera cel mult cateva sute de minute de convorbiri in retea si mai putin de 100 de minute nationale, la care operatorii mai adauga de regula alte cateva optiuni precum minute bonus si internet mobil, dar numai pentru o anumita perioada limitata. Aceeasi suma reincarcata lunar pe o cartela preplatita aduce mii de minute in retea, recent fiind atins chiar pragul de 10.000 de minute intr-o luna, mesaje gratuite si chiar si minute nationale, in unele cazuri mai multe decat la abonament in functie de promotia derulata de operatori.
La prima vedere, balanta intre cele doua variante ar trebui sa incline fara indoiala catre cartela. Nu se intampla insa asa. Aproape jumatate dintre posesorii de telefoane mobile din Romania sunt abonati la astfel de servicii, in timp ce 40% folosesc cartele preplatite, iar 12% au ambele variante, potrivit unui studiu realizat de Gallup Organization Romania pe un esantion reprezentativ de aproape 6.000 de oameni anul trecut. Ba mai mult, fata de 2008, ponderea abonatilor a crescut de la nivelul de putin peste 43% dintre utilizatori, cat era la acel moment, pe cand cartelele si-au diminuat nivelul fata de penetrarea de 47,4% din urma cu trei ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului