Semn de bunastare: consumul de hartie igienica s-a triplat
Data publicarii: 23-03-2011 | DiverseProducatorii de hartie igienico-sanitara se confrunta cu scumpirea accelerata a materiei prime, care loveste in profituri. In ultimii zece ani, consumul s-a triplat si continua sa creasca.
Piata de produse igienico-sanitare nu este ferita de criza si recesiune. Tendinta de a renunta la produse mai scumpe pentru unele mai ieftine loveSte in producatori. Iar aceasta, fara sa luam in calcul consumul redus din Romania de produse de acest gen, unul dintre cele mai mici din Europa. Piata hartiei igienice insa pare mai ferita de reducerea consumului, fiind vorba de un produs de stricta necesitate.
Dar nici in acest sector producatorii nu pot rezista pe piata daca nu fac investitii Si nu cresc calitatea produselor oferite. Romania anului 2000 avea un consum de doar 1,5 kg de produse finite din hartie "tissue"pe cap de locuitor, conform Middle East Marketing Research Bureau (MEMRB) , iar anul trecut acesta a ajuns la 3,4 kg. Putin, comparativ cu Austria sau Germania, unde consumul este de pana la 14 kg pe locuitor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani