Google, cel mai valoros brand din lume
Data publicarii: Astazi, 22-03-2011 | IT&C
Google a fost ales brandul cel mai valoros din lume, dupa ce a urcat pe prima pozitie cu o cota de 44,3 miliarde de dolari. Microsoft valoreaza doar 42,8 miliarde dolari si este urmat pe pozitia a treia de unul dintre retailerii de top ai Americii, cu o valoare de 36,2 miliarde dolari.
Google a fost plasat pe prima pozitie tocmai in anul in care Coca-Cola nu s-a clasat in top 10, dupa ce a fost schimbata metodologia de realizare a clasametului, potrivit Marketing Magazine.
Coca-Cola a ajuns in acest an pe locul 16, cu o valoare de 25,8 miliarde dolari, fata de locul 3, pe cat era anul trecut.
In paralel, Vodafone a fost numita cea mai valoroasa companie britanica si cel mai scump brand de telecomunicatii din lume, cu o cota de aproape 31 miliarde dolari.
In clasamentul general, compania britanica ocupa locul 5. Apple, care in ultimii doi ani a fost pe val datorita ultimelor gadgeturi pe care le-a adus pe piata, a ajuns in topul general pe locul 8, ea fiind una dintre cele mai admirate companii din lume.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani