Dispar trenurile intercity, rapid, accelerat si personal
Data publicarii: 04-03-2011 | Diverse
Ministerul Transporturilor va inlocui pana la sfarsitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Calatori, respectiv intercity, rapid, accelerat si personal, cu cele din legislatia europeana, astfel ca si tarifele biletelor vor fi modificate pentru a fi in concordanta cu noile grupe de trenuri.
"Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri si anume: intercity, rapid, accelerat, personal in trenuri intercity, interregio si regio sunt necesare modificari legislative, modificarea reglementarilor si dispozitiilor profesionale in domeniu, precum si modificarea variantelor tarifare de vanzare si implicit a softului de vanzare", se arata intr-un proiect de ordin al ministrului transporturilor, Anca Boagiu.
Trenurile intercity eurocity IC opereaza intre orasele importante, in trafic intern sau international si respecta in totalitate anumite criterii de calitate, iar cele euronight circula in aceleasi conditii, insa noaptea. Trenurile intercity IC opereaza intre orasele importante, circula de regula in timpul zilei, incluzand destinatii internationale, si asigura o viteza medie de minim 60 km/ora.
Trenuri interregio vor opri in principalele gari care asigura conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de calatori si vor avea o viteza medie de 45 km/ora. Trenurile interregio night vor circula noaptea cu o viteza medie de minim 40 km/ora, vor avea vagoane de dormit si/sau cuseta, au opriri frecvente, in majoritatea oraselor din parcurs, si pot avea vagoane ale operatorilor straini si pentru transportul autoturismelor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului