De ce nu cumpara romanii mai multe asigurari de calatorie
Data publicarii: 28-02-2011 | Finante-BanciRomanii constientizeaza utilitatea asigurarii de calatorie doar in momentul in care se intampla riscul asigurat si costurile sunt preluate integral de catre compania de asigurari.
Desi au trecut mai mult de trei ani de la introducerea Cardului European de Sanatate, asigurarile de calatorie nu sunt inca percepute la adevarata utilitate. "Inca ne mai confruntam cu naivitatea anumitor persoane, care spun <<eu nu am nevoie>>, <<mie nu mi se intampla>>. Numai in momentul in care se intampla riscul asigurat si costurile sunt preluate 100% de catre compania de asigurari, acestia constientizeaza utilitatea unei astfel de polite", afirma Iuliana Hampu sef serviciu asigurari travel Generali Asigurari.
Prin intermediul unei asigurari de calatorie, companiile de profil pot prelua riscuri care ajung la zeci de mii de euro, pentru sume medii de la 5-10 de euro pana la cateva sute de euro. Preturile pentru o asigurare de calatorie difera in functie de perioada asigurata, de varsta clientului, cat si de zona acoperita.
Asigurarile de calatorie au valabilitate si se pot deconta atat in sistemul privat, cat si in cel public, acestea fiind valabile oriunde in lume. Singura diferentiere o constituie suma acoperita. De exemplu, la Generali pentru spatiul european suma acoperita este de 50.000 euro, in timp ce pentru alte tari compania asigura in limita valorilor de 30.000, respectiv 15.000 euro.
Optiunea romanilor s-a indreptat anul trecut preponderent catre asigurarile complexe de calatorie, care acopera nu doar riscurile de baza, ci si o plaja extinsa de riscuri aditionale, precum intarzierea, furtul si deteriorarea bagajelor, intarzierea mijloacelor de transport sau pierderea ori furtul documentelor. Acestea sunt riscuri aparute frecvent in ultima perioada in timpul calatoriilor in strainatate.
Mai multe in Wall Street
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului