'Romanii au talent', nou record de audienta
Data publicarii: 28-02-2011 | MediaCea de-a doua editie a emisiunii de la Pro TV a fost urmarita de peste 2,2 milioane de telespectatori. Emisiunea "Romanii au talent" a inregistrat ratinguri mari atat in direct, cat si in reluare.
Potrivit datelor postului, emisiunea de vineri a avut cea mai mare cota de piata din randul emisiunilor de divertisment din 2002 pana in prezent. Cu alte cuvinte, jumatate dintre romanii care aveau vineri seara televizoarele deschise erau cu ochii pe "Romanii au talent".
Cifrele de audienta inregistrate au plasat show-ul de la Pro TV in topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cota de piata din ultimii noua ani. In plus, emisiunea prezentata de Smiley si de Pavel Bartos si jurizata de Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre a fost urmarita de peste patru milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara in minutul de aur inregistrat la ora 21.06.
Concurenti cu talente impresionante
Emisiunea de la Pro TV a avut pe publicul comercial (cu varste intre 18 si 49 de ani) din mediul urban 19,4 puncte de rating si o cota de piata de 50,7%, la distanta mare de Antena 1, care a avut 3,1 puncte de rating si 8,1% cota de piata.
Ca si saptamana precedenta, emisiunea "Romanii au talent" a fost lider de piata si a doua zi cand a fost difuzata in reluare (17.03 - 18.59), in minutul de maxima audienta fiind urmarita de aproape doua milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie.
Continuarea in Adevarul
Potrivit datelor postului, emisiunea de vineri a avut cea mai mare cota de piata din randul emisiunilor de divertisment din 2002 pana in prezent. Cu alte cuvinte, jumatate dintre romanii care aveau vineri seara televizoarele deschise erau cu ochii pe "Romanii au talent".
Cifrele de audienta inregistrate au plasat show-ul de la Pro TV in topul emisiunilor de divertisment cu cea mai mare cota de piata din ultimii noua ani. In plus, emisiunea prezentata de Smiley si de Pavel Bartos si jurizata de Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre a fost urmarita de peste patru milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara in minutul de aur inregistrat la ora 21.06.
Concurenti cu talente impresionante
Emisiunea de la Pro TV a avut pe publicul comercial (cu varste intre 18 si 49 de ani) din mediul urban 19,4 puncte de rating si o cota de piata de 50,7%, la distanta mare de Antena 1, care a avut 3,1 puncte de rating si 8,1% cota de piata.
Ca si saptamana precedenta, emisiunea "Romanii au talent" a fost lider de piata si a doua zi cand a fost difuzata in reluare (17.03 - 18.59), in minutul de maxima audienta fiind urmarita de aproape doua milioane si jumatate de telespectatori din intreaga Romanie.
Continuarea in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului